2777
2789
عنوان

تخمک اهدایی

| مشاهده متن کامل بحث + 3080 بازدید | 46 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

‘°ºø•❤•.¸ılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅=̲̅̅|̲̅̅●̲̅̅|llılıAvaılıll|̲̅̅●̲̅̅|̲̅̅

✅✅✅✅باسلـام


ایـشـالا کـه مشـکـل همـه حـل شـه


مـن اهـدا کـنـنده تخمک و جنین هستم


قبـلا ام یکـبار اهـدا جنین داشـتیم کـه مـوفق بـوده

یـه فـرزند دارم ،سـاکـن کـرج هسـتیم،تهـرانـم میتـونـم بیـام

گـروه خـونیـمون Aو AB هسـت

در صورت نیاز به ایدی تل گرام Ramin11122222 پیام بدین

✅✅✅✅

من یه شماره خواستی بهت می دم تو بیمارستان خصوصی توی تهران با اهدا و همه چیز حدودا دوازده شایدم کمتر,

عزيزم مي شه لطفا شماره و اطلاعات لازم رو براي من بذاري.  ممنونت مي شم 

من اصفهانم 25سالمه ودوتا بچه دارم میتونم اهدا کنم اما متاهلم مطلقه نیستم خواستی خبرم کن


سلام من اصفهانم. نیاز به تخمک دارم. قیمت پیشنهادی شما چقدره؟

هنوزم چشمای تو مثل شبای پرستاره ست ، هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوبارست، هنوزم وقتی می خندی دلم از شادی می لرزه، هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه
سلام اگه قسمت شدکه بهتون اهدا کنم باهم کنار میایم قیمتشو 


ممنونم عزیزم. بهتون خبر میدم. اتفاقا هر وقت صحبت بر سر دریافت تخمک می شد نمی دونم چرا نمی خواستم از کسی که مطلقه است بگیرم . نه این که قصد توهین به کسی رو داشته باشم. اخلاقم اجازه نمی داد. الان که شما گفتید متاهل هستید خیلی دلم می خواد از شما باشه. امید به خدا. امیدوارم مرکز ناباروی از نظر متاهل بودن تون گیر ندن. 

هنوزم چشمای تو مثل شبای پرستاره ست ، هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوبارست، هنوزم وقتی می خندی دلم از شادی می لرزه، هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه
خواهش ميكنم عزيزم .اگه مایل بودین خبرم کنید.میشه بپرسم کجای اصفهانین؟


من ساکن خود شهر اصفهان خیابان جی هستم . 

هنوزم چشمای تو مثل شبای پرستاره ست ، هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوبارست، هنوزم وقتی می خندی دلم از شادی می لرزه، هنوزم با تو نشستن به همه دنیا می ارزه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792