2789

بچه ها بیاین یه دیقه  

ما تو دانشگاه باهم اشنا شدیم 

بیکاره ، گاهی با ماشین تو اژانس کار میکنه 

، بعد من ۱ ابان تولدمه ، امشب گفت پول ندارم برا روز تولدت کادو بخرم 😔 منم گفتم عب نداره چون واقعا میدونم نداره 

درصورتی ک من واسه تولدت همه پول پس اندازم رو دادم براش ساعت خریدم 

بعد گفت کیک میگیرم دوستاتو دعوت کن منم دوستمو میارم تو دانشگاه  برات تولد میگیرم (دانشگاه ما نزدیک کوهه ، اطرافش الاچیق و درخت زیاد داره )، 

گفتم نمیخواد تو دانشگاه جای این کارا نیس اگه میخوای بیا کافه بگیر 

بعد گفت نه نمیشه زشته جلو دوستات بهت کادو ندم پشتمون حرف میزنن 😞😞 

منم ناراحت شدم ولی گفتم عب نداره بیخیالش 

اونم گف باشه 😔

حالا ناراحتم 😔 ولی ب روش نیاوردم 

گفت بعدا برات میخرم گفتم نمیخوام ... 

شما بودید چکار میکردید😞 



‏یه آدم از دید یه فرد متعصب ممکنه خراب و فاسد باشه؛ از دید یه روشنفکر عادی و معمولی باشه و از دید یه بی بندوبار آدم بسته و کوته فکر بنظر برسه ؛ پس ما با چیزی که ازمون تو ذهنشون میسازن تعریف نمیشی

دانشگاه لرستان میری ؟؟؟

چقدر دردآور است میخواهی خوب باشی که میخواهی با همه مهربان باشی اما بد فهمیده شوی و بد قضاوت شوی اما با تمام این قضاوت ها مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم به عشق خدایی که از همه چیز آگاهست.

ناراحت نباش.  پول نداره دیگه 

چقدر دردآور است میخواهی خوب باشی که میخواهی با همه مهربان باشی اما بد فهمیده شوی و بد قضاوت شوی اما با تمام این قضاوت ها مهم نیست من برای خودم زندگی میکنم به عشق خدایی که از همه چیز آگاهست.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دانشگاه لرستان میری ؟؟؟

اره

‏یه آدم از دید یه فرد متعصب ممکنه خراب و فاسد باشه؛ از دید یه روشنفکر عادی و معمولی باشه و از دید یه بی بندوبار آدم بسته و کوته فکر بنظر برسه ؛ پس ما با چیزی که ازمون تو ذهنشون میسازن تعریف نمیشی

کات کن 

این شوهر بشو نیست 

بعدم دیگه واسه هیچ پسری خرج نکن پسر باید خرج کنه این ضایع بازیا چیه درمیارین

گروه نارنجی 🧡وزن شروع : ۷۲- وزن هدف : ۵۷💪🧡هدف اول :۶۹، هدف دوم : ۶۵، هدف سوم: ۶۳,هدف چهارم : ۶۰, هدف نهایی:۵۷ 😍⁦♥️⁩

باش ادامه نمیدادم.خخ اخه مرد بی پول بدرد نمیخوره

دوست دارم مادر باشم.فرزندم الهی که به حق سمنوی فاطمه بر من نازل شوی..روی چشمانم بزرگت میکنم..فقط نامدار باش و پرافتخار..خداوندا بگذر از گناهانی که مانع از مادر شدن من میشود..خداوندا میخام همه ی عمرم مادر باشم..امیدم را ناامید مکن..یا ارحم الراحمین..ع
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز