2789
عنوان

▷ ◉──── 00:00♪ (∞) استادجعفر

230 بازدید | 9 پست

گویند گویند گویند که نه و هفتاد و پنج گرفته

درسه رو افتاد ای کاش نمیفتاد/
گویند که به پَلَنگایِ کلاس همش نمره میداد

بعد سر ۲۵ صدم پسرا رو مینداخت آخه چه کاریه استاد/

گویند که او ضَعفِ پَلَنگ داشت وقتی که پلنگ میدید بیست رو میداد ای واای
افتاد افتاد ریاضی یک و افتاد

ای کاش نمیفتاد نیمفتاد/

اسفندو دی و مردادو خرداد همش میندازی آخه گونه ایشدی استاد ،
مرا مرا مرا مرا میندازی چرا چرا چرا چرا؟؟؟؟


گویَم گویَم گویَم که من سیبیل دارم شاید نمره نمیدی استاد
حسابداریموهشت دادوصنعتی منو نُه دادی استاد/


پس چرا مدیریت بازرگانیو اینقد پایین دادی

واسه دخترای کلاس وقت داری واسه ماچرا نداری/

تو که استاد نرم افزاری کلیدِسایته رو داری افتاد افتاد این جعفر بدبخت همه درسا رو افتاد استاد/


استادم چند وقته رَد داده واحدام دست کی افتاده اونم همه جوره میندازه ای وای ای وای/
حسابداریمو هشتاد و اقتصاد کلان و هفت داده حقوق منو پنج داده ای وای ای وای/

استادم چند وقته رَد داده ..🤕

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😂 با این اهنگ سرودنت منم رد دادم😶

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

خاله_زنک_بازی😏#  

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز