2789
اها یعنی الان خانواده شوهرت دخالت میکنن؟

وجودشون اذیتم میکنه

مثلا برادرشوهرم اصلا مراسم ما نیومد

باهامون قهر بودن

بعد الان شوهرم میگه اگه پدرمادرم بمیرن باید من مسئولیت برادرمو به عهده بگیرم . براش زندگی بسازم . حتی از ارث خودم بگذرم بخاطرش که زندگی خوبی داشته باشه

ولی سختیایی که من کشیدم معلوم نیست

خدایا هر لحظه تو را شکر  ممنونم بابت هدیه قشنگت    دوستای عزیز منو تو تاپیکای ختم و داستان زندگی صدا کنین . ممنونم از همتون
میگن که تو اخرالزمان به سر میبریم یه اهل دل بهم گفته دی ماه ۹۸ اتفاقاتی تو م م ل ک ت مون میافته که ش ...

امیدوارم آقا بیاد فقط آقاست که میتونه دنیارو از بدبختی و رنج و جنگ نجات بده😭😭😭😭

بعدش هم که رجعت رو داریم و حکومت‌های ائمه 

خدایا😭😭😭😭😭

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

من دیگه کلا نا امید شدم

نا‌امیدی بدترین درده عزیزم امیدت به خدا باشه 

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ   سوره بقره آیه ۱۸                       ((لا إِلهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحانَک إِنِّی کنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ)) 
چرا مراسم نیومد؟

قهر بودن باهاش

با ازدواج ما مخالف بودن

آهان یه آرزو دیگه ام اینه که

خونواده شوهرم هرجا میشینن بگن اشتباه از ما بود . محیا اونی نبود که ما گفتیم . محیا زندگی ساخت برا پسرمون . تقصیر ما بود. و همه حرفایی که به من زدن رو به خودشون بزنن

خدایا هر لحظه تو را شکر  ممنونم بابت هدیه قشنگت    دوستای عزیز منو تو تاپیکای ختم و داستان زندگی صدا کنین . ممنونم از همتون

شوهرم تو شغلش پیشرفت کرده و حقوقش چن برابر شده و دیگ کارای سخت نمیکنه.خودمم لیسانسمو گرفتم و 4 ساله ک سابقه کار دارم بیمه و همه چی..ی خونه داریم ی ماشین ک شوهرم دوس داره..ی ارامش گنده...هعی

عاقبت هجوم ناگهان عشق,فتح می کند پایتخت درد را..
دخترت غش میکنه یعنی؟ چند سالشه از کی فهمیدی،

نه غش نمیکنه.کبودم نمیشه.چشمشم برنمیگرده.

فقط دستش یکم میپره و اگه دیازپام نزنم براش کم کم همه ی بدنش میپره.

از 4 ماهگی شروع شد.

الان 22 ماهشه.

ولی خداروشکر از برج سه فقط یک بار تشنج داشته.

داداش 25 ساله مم که چندماه بعداز ازدواجش تصادف کرد و از گردن به پایین فلج شد.

ولی خیلی به خوب شدنش امید داریم.

هرروز فیزوتراپ میاد پیشش.توروخدا هرکی میخونه براش دعا کنه💕

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز