2789
عنوان

خودمو کوچیک کردم با این جواب دادنم ؟؟(عکس)

| مشاهده متن کامل بحث + 835 بازدید | 41 پست

مردا دوست ندارن بازخواست بشن.من ک کاری بهش ندارم در ظاهر اما زیر زیرکی میپامش

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
مردا دوست ندارن بازخواست بشن.من ک کاری بهش ندارم در ظاهر اما زیر زیرکی میپامش

اخه قبلا هم یکبار سر همین بحث کردیم و من گفتم انفالوش کن اونم کرد 

بخدا منم گیر نمیدم فقط رو این شخص حساسم 

الان جوابی که دادم خودمو کوچیک کردم ؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

گل نازم حساس نشو.اونم تحریک میشه ها.بیخیال ایزی گویینگ باش😍😘

چیچی گوزینگ؟؟؟

 بعد 9ماه خدا بهم نینی دادکه اونم تو پنج هفتگی از دست دادم.(31اردیبهشت 98😔)واسم دعاکنین زودی نینی بیارم....متاسفانه نینی دومم سقط شد در ۶ هفتگی.(۱۰مرداد۹۹)دوباره نینی دار شدم 😍برای تو دلیم دعا کنین 
چیچی گوزینگ؟؟؟

😁😂😁😂😁easy goingیعنی ریلکس

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
اخه قبلا هم یکبار سر همین بحث کردیم و من گفتم انفالوش کن اونم کرد  بخدا منم گیر نمیدم فقط رو ا ...

نه جوابت خوبه.اما کمی بی محلی و بی اهمیتی نشون بدی بد نیس.از ی طرفم اون شخص رو زیر نظر بگیر.ببین چی تو چنتشع

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
اره دارم  فقط عصبی شدم

گفتم ک ریلکس باش.اون اگ عاشقت باشه کس دیگه ای رو نمی‌بینه

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!
😁😂😁😂😁easy goingیعنی ریلکس

😂😂😂ها اکیه فمیدم تچکر

 بعد 9ماه خدا بهم نینی دادکه اونم تو پنج هفتگی از دست دادم.(31اردیبهشت 98😔)واسم دعاکنین زودی نینی بیارم....متاسفانه نینی دومم سقط شد در ۶ هفتگی.(۱۰مرداد۹۹)دوباره نینی دار شدم 😍برای تو دلیم دعا کنین 
😂😂😂ها اکیه فمیدم تچکر

فدوت😂😘

کاش ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺍﺯ ﺁﺧﺮ ﺑﻪ ﺍﻭﻝ ﺑﻮﺩ..ﭘﯿﺮ ﺑﺪﻧﯿﺎ ﻣﯽ ﺁﻣﺪﯾﻢ..ﺁﻧﮕﺎﻩ ﺩﺭ ﺭﺧﺪﺍﺩ ﯾﮏ ﻋﺸﻖ ﺟﻮﺍﻥ ﻣﯿﺸﺪﯾﻢ..ﺳﭙﺲ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﺪﯾﻢ ﻭﺩﺭ، ﻧﯿﻤﻪ ﺷﺒﯽ ﺑﺎ ﻧﻮﺍﺯﺵ ﻫﺎﯼ ﻣﺎﺩﺭ ﺁﺭﺍﻡ ﻣﯿﻤﺮﺩﯾﻢ...!!!

منم شوهرم با عروس عموش درارتباطه میره خونشون وقتی شوهرش خونه نیس بهم میزنگن تو تاپیکم هس الان بحثمون شد گف اون مثل خواهرمه منم بشدت الان عصبیم

لطفااگ میشه برای شادی روح پدرم صلوات بفرستین  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دعا و نذر

saray65 | 37 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز