2789

خانومی که دارم میگم ازش، باهاش نسبت دارم.بعد بیست و هفت سال زندگی مشترک شوهرش تو بیمارستان تموم کرد چون سکته کرده بود.وحالا خانومه تنهای تنها شده چون مرده بچه دار نمیشد و خانومه به پاش مونده بود.حالا از اذیتایی که بهش شد تا فهمیدن مشکل از شوهرشه بگذریم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا بعد دوهفته اومدن بهش گفتن باید ازاین خونه دربیایی بچه نداری حقی ازاین خونه نداری.مهرشم چون مال بیست و هفت سال پیشه چیز زیادی نیس.الان اومده خونه ی بابام اینا.تا واسطه ای پیدا بشه بره با خانواده شوهرش صحبت کنه.اینا یعنی حتی از رفتن ابروشون پیش بقیه هم نمیترسن؟

حالا خوبه مشکل از مرده بوده چ ادمهای پرو و بیشعوری خاک😒

خدایا تا پاکم نکردی... خاکم نکن..😔😔😔باردار نیستم تیکر رسیدن ب خواسته هامه البته امیدوارم همینطور بشه 😍😍برام دعا کنید اونی ک میخوام بشه الهی فداتون بشم ❤❤
حالا بعد دوهفته اومدن بهش گفتن باید ازاین خونه دربیایی بچه نداری حقی ازاین خونه نداری.مهرشم چون مال ...

مهرشو به ارزش روز حساب میکنن میدن بهشاااا

همیشه برنده بودن به نفعت نیست یه وقتا باید بکشی کنار و ببازی...مثل اسپرم برنده بودن که نتیجش شد زندگی تو ایران 😔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792