2777
2789

یه پسر چهار ساله هم دارم پدر شوهرم تا حالا نه به خودم نه بچه ام عیدی نداده

به خدا اینا از لحاظ مادی مهم‌نیستن برام ولی خوب نوعی ارزش قایل شدن هست

بعد چون خانواده خودم همیشه برامون همه مناسبت ها دادنو شوهرم ناراحت بوده چند سال اول پول میداده مادر شوهرم بهم بده منم که فهمیدم دعواش کردم و دیکه گفتم لازم نکرده این چه کارایی

 نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست❤.                     گوش کن! 👂نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست.                          😊😊😊😊☺☺☺☺😄😄😄😄                                                                                                    هرگز ننشین متر بزن خوبی خود را😉                         اندازه ی خوبی به ندانستن آن است❤☺

وااا  مگه داریم  دیگه خدایی کم گذاشتن   والله من خودمم لرم 

حتی برا فامیل دورم هم بچه دنیا بیاد برا تبریک و.. حتما میریم  حالا خونه خریدن به کنار برار داداش وخواهر  کلا نزدیک اگه بار اولم باشه حتما کادو میگیریم و اگه چند بار باشه ولی مستاجری همون شیرینی و گل میبریم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه پسر چهار ساله هم دارم پدر شوهرم تا حالا نه به خودم نه بچه ام عیدی نداده به خدا اینا از لحاظ مادی ...

همه جا و تو هر قومیتی بد پیدا میشه شک نکن ولی به این معنی نیست همه بد باشن 

از قوم شوهر هم نگیم همه دل خونیم😢

همه جا و تو هر قومیتی بد پیدا میشه شک نکن ولی به این معنی نیست همه بد باشن  از قوم شوهر هم نگی ...

موافقم عزیزم

مهم ذات و شخصیت آدم هاست

یه تاپیک قوم شوهر بزنید درد دل کنیم😆

 نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست❤.                     گوش کن! 👂نبض دلم زمزمه اش با تو یکیست.                          😊😊😊😊☺☺☺☺😄😄😄😄                                                                                                    هرگز ننشین متر بزن خوبی خود را😉                         اندازه ی خوبی به ندانستن آن است❤☺
ببین من و ختی پا گشا هم نکردن شوهرم هیچی برام کم نزاشت ولی خانواده هیچ کاری نکردم حتی عید ها هم شو ...

وای منم همینطوووور.هیچی ازشون ندم

Rühümün şevģinę íhťiyàjìvàr 💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز