2789
عنوان

متخصص چشم کودکان

63271 بازدید | 21 پست
پسرم 20 ماه دارد .گردنش را به سمت چپ کمی کج نگه می دارد(تورتیکولی) پیش متخصص ارتوپد بردم گفت باید چشمش معاینه بشه . لطفا فوق تخصص چشم کودکان در تهران معرفی کنید. ممنون

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم ببر پیش دکتر امید صالحپور فوق تخصص چشم اطفاله و حرف اول و آخرو خودش می زنه حرف نداره دختر منو ا ز یه عمل نجات داد دو تا مطب داره جهار راه قصر و سمت گیشا
بر آنچه گذشت، آنچه شکست، آنچه نشد.... حسرت نخور، زندگی اگر آسان بود با گریه آغاز نمی شد.
منم چند وقت پیش برا چشم دخترم تاپیک زدم اونجا بهم دکنر امید صالح پور رو معرفی کردند دکتر خوبی بود اگه خواستی میل بزن شماره مطبش رو بهت بدم مطبش اول خیابون بهشتی هست ویزیتش هم 25 تومن بود



پسرم رو پیش 5 تا دکتر بردم .2 تا کرمان که نتونستند تشخیص بدهند و دلیلشون هم این بود که بچه 20 ماهه باهاشون همکاری نمیکنه.ولی بردم تهران اول پیش دکتر علیرضا کشتکار جعفری که خیلی خوب بود و با حوصله.بعد پیش دکتر امید صالح پور کلینیک نگاه بردم که گفت هزینه عملش 2.5 میلیون میشه .بعد بردمش پیش دکتر حسین سالور خیلی دکتر خوبیه .هر 3 تا تشخیصشون یکی بود.و هر 3شون خیلی با حوصله وقت گذاشتن و معاینه کردن.ولی احساس کردم که دکتر صالح پور خیلی پولکی هست. ولی دکتر سالور اصلا اینجوری نبود.گفت بیمارستان لبافی نژاد عمل میکنه و بیمه هزینه هاشو پرداخت میکنه و خودش هم هیچ هزینه جداگانه ای نمیگیره.

دخترم تنبلی چشم داره پارسال تو تهرانسر ی مطب چشم پزشکی تاسیس شد که خواهرم میگف خیلی خوبه من از قزوین آمدم تهرانسر کارشون خیلی خوبه دوتا دکتر داره که فوق تخصص و متخصصن که هردوشون تو بیمارستان نور و صدر و بصیرت خیلی صبور و با دقت


اپتومتریستوشم از بیمارستان فارابیه خیلی تو بچه دیدن ماهره من بچه 3ماهه دیدم میان اونجا


عمل اب مروارید داشت عمل کردند حرف نداشت


درکل من خیلی راضیم با وجودی که خیلی رام دوره


آدرسش تهرانسر روبرو بیمارستان قوامینه

44509603و 44509734

دخترم تنبلی چشم داره پارسال تو تهرانسر ی مطب چشم پزشکی تاسیس شد که خواهرم میگف خیلی خوبه من از قزوین ...

عزیزم چشم پزشک مخصوص کودکان بودند ؟ اسم دکتر رو هم میشه بفرمایید ؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792