2777
2789

الان وضعیت ثابت نشده و چیزی مشخص نیست بنظرم تبدیلش نکن چون ضرر میکنی فرقی نمیکنه دلار باشه یا طلا .هر دوش حدودا یه قیمت افزایش کاهش دارن دیگه...ببین نیازت اگر طلاس تبدیلش کن به چشم یه سرمایه داریش لزومی نداره فک کنم عزیزم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان چنده ؟من ميزنم نه طلا قيمت ميده نه دلار 

 وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ایفقط محکم بنشین و شاد باشخداوند در فکر دادن چیزبهتری به تو می باشد . دخترم سوفيا . .💖
منم دلار دارم به نظرتون بفروشم یا صبر کنم؟ چند وقت صبر کنم بهتره؟

صبر كنين. اين جو رواني تا يك هفته ديگه متعادل ميشه و فنر دلار از اواسط آبان در ميره. خصوصا اينكه الان ازتون مفت ميخرن

هرگز منتظر فرداهاي خيالي نباش،سهمت را از شادي هاي زندگي همين امروز بگير و "در لحظه زندگي كن"
طلا امروز 35 هزار تومن اومد پایین الان 370 https://www.mazanex.com/

جدى خيلى خوبه خدا كنه باز بياد پايينتر

 وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ایفقط محکم بنشین و شاد باشخداوند در فکر دادن چیزبهتری به تو می باشد . دخترم سوفيا . .💖
صبر كنين. اين جو رواني تا يك هفته ديگه متعادل ميشه و فنر دلار از اواسط آبان در ميره. خصوصا اينكه الا ...

شما فکر میکنید قیمتها فیکس بشه که بعدش بشه خرید؟ طلا رو میگم؟ یعنی شما میگید جو روانیه و مشخص نیست درسته؟

الان چنده ؟من ميزنم نه طلا قيمت ميده نه دلار 


دیروز گرم 403 امروز 370

رو به کاهش شدیید

با هرچه عشق نام تو را می توان نوشت...با هرچه رود نام تو را می توان سرود...بیم از حصار نیست که هر قفل کهنه را...با چشم های روشن تو می توان گشود
یعنی تو آبان ماه امکان افزایش هست؟

امكانش خيلي بيشتر از كاهش دلار. اگه نگم قطعا ميشه گفت قريب به يقين

هرگز منتظر فرداهاي خيالي نباش،سهمت را از شادي هاي زندگي همين امروز بگير و "در لحظه زندگي كن"
شما فکر میکنید قیمتها فیکس بشه که بعدش بشه خرید؟ طلا رو میگم؟ یعنی شما میگید جو روانیه و مشخص نیست د ...

چي ميخواين بخرين؟ طلا؟ واسه مصرف يا سرمايه گذاري؟

هرگز منتظر فرداهاي خيالي نباش،سهمت را از شادي هاي زندگي همين امروز بگير و "در لحظه زندگي كن"
چي ميخواين بخرين؟ طلا؟ واسه مصرف يا سرمايه گذاري؟

واسه مصرف البته یه جورایی هم سرمایه برای ایندم قصد داریم بعدا خونه بخریم اگر قیمت ها ارزون بشه بیشتر میخرم نگه میدارم تا بعدا برا خونه خریدن بفروشم قصدم این نیست بخرم فرتی بفروشم بلند مدت فکر میکنم بهش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز