2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اخه میترسم الان برم بعد بگه نمیشه بااین سونو برات تاریخ سز بزنم

مگه پزشک نداری

از اون بپرس بهتر میدونه خب

تاریخ سزارین ربطی به سونوی ۷ ماهگی نداره معمولا ۳۸ به بعد سز میشن

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
۳۳و ۳روز.۳کیلو


مطمئنی؟ دکترت نگفت وزنش غیرطبیعیه؟ 

اخه تو این هفته طببعی باید ۲ یا ۲۲۰۰ اینا باشه؟

سه کیاو معمولا واس هفته ۳۸ یا ۳۹ هستش

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
مگه پزشک نداری از اون بپرس بهتر میدونه خب تاریخ سزارین ربطی به سونوی ۷ ماهگی نداره معمولا ۳۸ به بع ...

دکترم دوره تلفنی هم جواب نمیده,سختمه براهرچیزی برم چون استراحتم

مطمئنی؟ دکترت نگفت وزنش غیرطبیعیه؟  اخه تو این هفته طببعی باید ۲ یا ۲۲۰۰ اینا باشه؟ سه کیاو م ...

اره عزیزم البته ۲۹۰۰بود.من دیگه میگم ۳.کارت بهداشتش هست وزنش روشه دیگه.ن چیش غیر طبیعیه.ژنیه.خودم و همسرم درشتیم

پســــــــــری دارم شـــــ👑ـاه نداره☺     صورتی داره مـــــ🌙ـاه نداره 😉
مطمئنی؟ دکترت نگفت وزنش غیرطبیعیه؟  اخه تو این هفته طببعی باید ۲ یا ۲۲۰۰ اینا باشه؟ سه کیاو م ...

۳۸دیگه زایمان طبیعیه سز نمیخواد,بعضیا تا۳۸وزن بچه شون بیشتر ۳میشه

دکترم دوره تلفنی هم جواب نمیده,سختمه براهرچیزی برم چون استراحتم

خب خیلی اروم برو وسط پله ها استراحت کن فشار نیار بخودت اصلا

حالا باز خودت میدونی

مخالف نظر منی ریپلای نکن نطرتو برا خودت نگهدار دوست عزیز با تچکر😐
دکترم دوره تلفنی هم جواب نمیده,سختمه براهرچیزی برم چون استراحتم

باید جواب بدن وظیفشونه سونو هم دکتر باید بنویسه سر خود که نمیشه رفت سونو

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
باید جواب بدن وظیفشونه سونو هم دکتر باید بنویسه سر خود که نمیشه رفت سونو

از مراجعه قبلی برام سونو نوشته اما سنگینی زیر شکم نداشتم, گفت۳۱یا۳۲سونو بده,الان نگرانم نکنه بچه پایین اومده

۳۸دیگه زایمان طبیعیه سز نمیخواد,بعضیا تا۳۸وزن بچه شون بیشتر ۳میشه

نه بابا طبیعی هفته ۴۰...من الان ۳۹ هستم کسی هم ۳۸ زایمان کنه یعنی زودرسه مگر سزارینی باشه

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
از مراجعه قبلی برام سونو نوشته اما سنگینی زیر شکم نداشتم, گفت۳۱یا۳۲سونو بده,الان نگرانم نکنه بچه پای ...

خب دیگه کم کم پایین میاد سونوتو برو

زندگی زیبا و مثبت از ذهنی زیبا و مثبت ساخته می شود
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز