عصر ی تایپیک زدم عکسو اینا گزاشتم نظر بدنو کلا دور هم شاد باشیم ی عده گفتن خودت نیستی دروغ میگی معلوم نی عکسارو از کجا کش رفتی ...ی عده گفتن بی حیایی عکس میزارس ...ی عده گفتن کمبود داری عقده ای ...واقعاااا متعجبم از این همهههه ذات بد ...دنیا داره ب کجا میره اخه
آدما دیگه اون آدمای صاف و ساده ی بی ریای قدیم نیستن یه عده فضای مجازی دروغ میگن زنمان و خیلییییی چیزای دیگه مردم دیگه حرف هیچکسو باور نمیکنن البته جاهایی حقم دارن خیلی جاها حق دارن من یه دروغایی تو مجازی شنیدم بعدش نزدیک بود شاخ دربیارم
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
من به شخصه خیلی اوقات نظراتو نمیخونم که تازه بخاد روی نظرمم اثر بذاره چون اونقدری ب ...
خب عزیزم شما اینطوری هستی اما قطعا تمام کاربرها از چنین شعور برخوردار نیستن که تحت تاثیر جو تاپیک قرار نگیرن مساله مهم دیگه اینه که تاپیک چه کاربری زده باشه مثلا معنا بد بودن تاپیک درمورد کاربری قدیمی و جدید کاملا متفاوته
هیچ کس متوجه نمیشود بعضی افراد چه عذابی را تحمل می کنن تا عادی و خونسرد به نظر بیایند......جهالت بیشتر از دانایی احساس امنیت ایجاد می کند!!!