2789
عنوان

شاید برای شماهم اتفاق بیفتد😆✋بدانید و آگاه باشید😝

| مشاهده متن کامل بحث + 399 بازدید | 30 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اهااااا ولی میدونستی جوک ها رو از وقایع رخ داده میسازن😂

💟😂😂😂اره 

اینم وسطش ی پندی داشت

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

 :)

سلام نرگس جون خوبي

ديشب بهش گفتم هرچي تو دلم بود اون همش ميخاست ثابت كنه اينجوري نبوده

اخرشم قهر كرد رفت منم هيچي بهش نگفتم بهشم زنگ نزدم 

💔😔

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن
سلام نرگس جون خوبي ديشب بهش گفتم هرچي تو دلم بود اون همش ميخاست ثابت كنه اينجوري نبوده اخرشم قهر ك ...


سلام عزیزکم .  

چیو میخواست ثابت کنه؟ یعنی گفت دوستت نداشتم از اول یا گفت میخوامت هنوز و اونطوری که فکر میکنی نیست؟

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگی ام را بچرد (:
سلام عزیزکم .     چیو میخواست ثابت کنه؟ یعنی گفت دوستت نداشتم از اول یا گفت میخوامت هنوز ...

ميخاست بگه اصلا منو اذيت و محدود نكرده

گفتم برده ي تو كه نبستم براي همه چيم نظر بدي

همه ي اينا رو جواب داد اخرش گفتم من نميخام باهات ازدواج كنم كه يهو قهر كرد گفت پس خداحافظ و..😐😔

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن
ميخاست بگه اصلا منو اذيت و محدود نكرده گفتم برده ي تو كه نبستم براي همه چيم نظر بدي همه ي اينا رو ...


خب میزاشتین یکم بیشتر گفتگو میکردین ببینی حرف حسابش چیه زودی گارد نمیگرفتی

واقعا قصدتون ازدواجه؟ خب اگر ناراحت شد شاید واقعا آدم ازدواجیه 

ولی حالا دیگه نرو سمتش ضایع است :)

مثلا بهتر بود به جای برده داری و اینا بگی نباید نظرات شخصیتو به من تحمیل کنی درست نیست ما تحصیل کرده ایم اینطوری عشقم :)

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگی ام را بچرد (:
خب میزاشتین یکم بیشتر گفتگو میکردین ببینی حرف حسابش چیه زودی گارد نمیگرفتی واقعا قصدتون ازدواجه؟ خب ...

ميدوني دوساله داره عذابم ميده

نميدونم قصدش چيه ولي اگرم بخاد من ديگه نميخامش

شرايطش زير صفره مطمعنم باهاش بدبخت ميشم😔😔😔

ديشب از لحنش كشخص بود منتظره من معذرت بخام و داره خودشو لوس ميكنه ولي محلش ندادم😔😔

من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن
ميدوني دوساله داره عذابم ميده نميدونم قصدش چيه ولي اگرم بخاد من ديگه نميخامش شرايطش زير صفره مطمعن ...


پس اینطوری معلومه علافت کرده عزیزم اگر هردوتون بیست و دو ساله هستین پسره هنوز خامه میدونی ما دخترا تو سن 15 16 سالگی دیگه بهمون میگن خانم ولی پسرا تازه از بیست و شش به بعد پخته میشن اصلا دیگه زیر بار ارتباط با پسرای کم سن نرو عزیزم اذیت میشی و هم اینکه خیلیاشون قصدشون تو این سن ازدواج نیست . به مردی تکیه کن که پخته تر باشه مرد پخته هم تفکراتش پخته تره هم طرز رفتار و حرف زدنش .

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگی ام را بچرد (:
پس اینطوری معلومه علافت کرده عزیزم اگر هردوتون بیست و دو ساله هستین پسره هنوز خامه میدونی ما دخترا ت ...

ممنونم فدات بشم💔

چشم بعد از اين محاله باكسي دوست بشم

هركسي بخاد مياد خواستگاري دوستي همش بلاتكليفيه😔



من نظرمو ميگم لطفا اگه مخالف هستيد ريپلاي نكنيد قرار نيست همه مثل هم فكر كنن
ممنونم فدات بشم💔 چشم بعد از اين محاله باكسي دوست بشم هركسي بخاد مياد خواستگاري دوستي همش بلاتكليف ...


اصلا ناراحت نباش شاید الان نیمه گمشدت داره دنبالت میگرده :) قسمت هرکی باشی مال همون میشی :)

من اصلا فکر نمیکردم با شوهرم ازدواج کنم باور کن این موقعیتا وقتی میاد سراغت که اصلا انتظارشو نداری یهو سوپرایز میشی :)

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگی ام را بچرد (:
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

اتاق عمل

chgrsch | 8 دقیقه پیش

خدایا منو بکش

448909 | 10 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز