2789
عنوان

اسم دختر میخام جدید

177 بازدید | 10 پست

سلام دوستان میخام اسم دختر به پریسا وسجاد بیاد جدید باشه وباکلاس

اسم من الی گلی هست 😎لطفا از کلمه آتونیس صرف نظر کنید ممنون 😊😊😊😊😘❤❤❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


وات؟بقچه؟؟

واقعا اسم خوبیه😎

منم باورم نمیشد ولی مدیتیشن یعنی نماز شیطان، یعنی ورود موجودات شرور به زندگی شما،در هیچ کجای دین و شریعت گفته نشده مدیتیشن کنید،فقط گفته شده انجام واجبات و ترک محرمات، اینا اسمشون مراقبت نفسه، مراقبه نیست، مدیتیشن و مراقبه کلک شیطانه.بوسیله یوگا و مدیتیشن فرد از ابتدا یا پس از مدتی آرامش بسیار عمیقی در خود حس میکند اما در پس این آرامش ارزش های انسان واژگون و تغییرات عمده ای در سبک زندگی او پدید می آید،طبق گفته معلمان یوگا، یوگا راهیست برای ارتباط با نیروهایی شعورمند در طبیعت که یوگی را در انجام کارهای خارق العاده قدرتمند میسازند، اما نظر به واقعیت پنهانی آن و آمیختگی با سحرو پرستش اله گان شیطانی در پی واژگونی ارزشهای انسانیست..خوشحالم که امضام مورد توجه خیلیا قرار گرفته،حتی اگه مخالفی، اینکه یکبار به گوشت بخوره هم ارزشمنده،امروزه چون شیاطین در عالم پرستیده میشن،کسی نمیاد در موردش مقاله یا کتاب چاپ کنه،چون مورد هجمه ماورایی و انسانی قرار میگیره،همینطور که من با امضایی که گذاشتم اینجا مخالفانی پیدا کردم،و در کل این به نفع نظام کنونی دنیا نیست که بخواد در موردش روشنگری کنه،اتفاقا بسیار هم پنهانی و بعنوان یک ورزش دارن این آیین شیوا پرستی رو پیش میبرن،شیوا از خدایان باستان (از جنیان قدرتمند هستش),تو نت هم سرچ کنید مطالبی درینمورد هست،در آخر شما آزادی قبول کنی یا خیر.

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عطر the one by roxanne

sara210s | 31 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز