2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


منم خواهرشوهر ندارم

فعلا یک دونه جاری دارم

در آینده یکی دیگه هم اضافه میشه

اولش که وارد خانواده شوهر شدم ،مادرشوهر منو جاری رو گذاست جلو هم چون کاملا متفاوت بودیم من محجبه اون معمولی،ولی بعد با هم دوست شدیم افتادیم به جون مادرشوهر😂

تقصیر خودش بود،هی غیبتمون رو میکرد و تفرقه مینداخت😅

جاری سومم مارو تو خیابون دیده بود.اون موقع تازه دوست شده بودیم.بعد رفته بود خونشون بهش گفته بود اون دختره چند تن کرم رو پوستش خالی کرده بود؟؟؟بخدا من فقط ضدآفتاب زده بودم.

خودش خیلی سبزه بود.

اوهوم     عوضش خواهر شوهر ندارم

جاري ب نظرم فقط زماني ميتونه بد باشه ك كلااا ادم بدي باشه طرف.. اما خواهرشوهرو مادر شوهر تحت هرشرااايطي حسادت و حساسيت دارن نسبت ب عروس حتييي ادماي خوب فقط دزش و نحوه كنترلش متفاوته... من از نامزدم جدا شدم اما ي جاري داشتم فرششششته بود.. آآمااااا اماااان از خواااهرشوهرررر

اين كاربري و توي روزاي سخت زندگيم ساختم، الان ك بعداز ٢ سال ازاد شد و دوباره ياد اون روزا افتادم فقط ي چيزي توي ذهنم اومد كه هيچ چيز ارزش ناراحتي و نداره من واااقعا حس و حال اون روزام و فراموش كردم و الان يه شدت خوشحالم كه دعاهام و خدا مستجاب نكرد، خدايا شكرت
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز