2789
عنوان

واقعا راسته میگن ماه پشت ابر نمیمونه

10574 بازدید | 208 پست

بچها چندوقته یکی از همسایه هامون ک زنو شوهر جوون هم هستند به اختلاف خوردند امروز زنش واسه همیشه رفت ولی هیچکس باورش نمیشه بخاطر چی زندگیشون پاشید خیلی عجیب بود داستانش الان تند تند تایپ میکنم براتون

🤪

خب

یادته میگفتی دوستداری زودتر از من از دنیا بری چون تحمل نبود منو نداری؟چرا خدا صدای تورو شنید ولی صدای منو نه🖤 عهد بستم باخودم  تااخرین نفسم بهبعشت پایبند بمونم،قول میدم سریع بیام پیشت عشقم😞.

خب

همیشه دنبال این بودم که یه آدم خاص تو زندگی کسی باشم اما همیشه یه آدم معمولی و حتی کم اهمیت تو زندگی بقیه بودم. و این بزرگترین درد منه. خدایا به خاطر وجود تنها دخترم، عشق اول و آخرم، هزاران بار شکرت🙏🙏🙏🙏🙏

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نميشد همون اول تند تند تايپ ميكردي قشنگم دلفريبم

دختر ك شدم نه كسي مادرانه دختري ام را ب من گوشزد كرد،نه پدري عاشقانه محبتم ميكرد😭😭تنها و يك تنه دختري ام را ساليان سال به دوش كشيدم ،،،😓وقتي به سن دريافت عشق رسيدم كسي عاشقانه مرا نديد و نپرستيد 😭بعدها فهميدم دختر موجودي غريب روي زمين است😭😭دوست دارم دختري داشته باشم  بغلش كنم ببوسمش،نوازشش كنم،بپرستمش 😭😭😭😭😭😭 شايد از نسل من دختري خوشبختي هاي نداشته ام را جبران كند😭😭😭😭😭😭😭😭
من از بچگی این خانم رو میشناختم از اون خانواده های بسیارررررررررر محجبه مومن با ایمان این دختره هم ا ...

اینجور که شما گفتی احتمالن خانم خیانت کرده

  

خنک آن قمار بازی که بباخت آنچه بودش،بنمود هیچش الا هوس قمار دیگر....      بیادتم)

بخاطر همین با یه اقایی وصلت کردن ک از تیپ خودشون بودو بسیار مومن سر ب زیر خلاصه زندگی خیلی خوبی باهم شروع کردن بعد دو سال بچه اول به دنیا اومد جفتشون خوشحال بودند مخصوصا شوهره کل کوچه فامیلو شیرینی داد

🤪
امضات😢😢 امیدوارم ب همه آرزوهات برسی

فداي تو دوستم انشاللع😭😭😭😭عشقم ممنونم از انرژي مثبتت❤️😘

دختر ك شدم نه كسي مادرانه دختري ام را ب من گوشزد كرد،نه پدري عاشقانه محبتم ميكرد😭😭تنها و يك تنه دختري ام را ساليان سال به دوش كشيدم ،،،😓وقتي به سن دريافت عشق رسيدم كسي عاشقانه مرا نديد و نپرستيد 😭بعدها فهميدم دختر موجودي غريب روي زمين است😭😭دوست دارم دختري داشته باشم  بغلش كنم ببوسمش،نوازشش كنم،بپرستمش 😭😭😭😭😭😭 شايد از نسل من دختري خوشبختي هاي نداشته ام را جبران كند😭😭😭😭😭😭😭😭
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز