2789

سلام ۳۲ سیکل هستم هنوز پریود نشدم

۳ روز پیش یه ترشح ازم خارج شد که یه رگه خون درش بود...میتونه علامت حامگی و لانه گزینی باشه...؟؟؟الانم هیچ علامت پریودی ندارم اصلا

مهیا و صدرای من زودتر بیاین توی دلم..... مامانی عاشقتونه....من مطئنم با قانون جذب میتونم مامانتون بشم. عزیزی که امضامو خوندیم ممنون میشم برای اینکه این دو تا وروجک زودتر بیان صلوات بفرستی😍😍😍😍😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بی بی زدی ؟بزن

فردا میزنم ...دعا کنین مثبت باشه


مهیا و صدرای من زودتر بیاین توی دلم..... مامانی عاشقتونه....من مطئنم با قانون جذب میتونم مامانتون بشم. عزیزی که امضامو خوندیم ممنون میشم برای اینکه این دو تا وروجک زودتر بیان صلوات بفرستی😍😍😍😍😘😘
سلام ببخشید کسی هست یک سوال داشتم می تونم بپرسم

بله من هستم بپرسین

مهیا و صدرای من زودتر بیاین توی دلم..... مامانی عاشقتونه....من مطئنم با قانون جذب میتونم مامانتون بشم. عزیزی که امضامو خوندیم ممنون میشم برای اینکه این دو تا وروجک زودتر بیان صلوات بفرستی😍😍😍😍😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز