2789
عنوان

مثلا...

| مشاهده متن کامل بحث + 232 بازدید | 32 پست
باز کییی کیف مداد رنگی ایشونو دزدیده؟ 😜

خخخخ عالی بود

با اینکه خودم دهه 80 هستم اما ناراحت نمیشم وقتی با ادبانه مثل شما بهمون تیکه میندازین

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

😨😨😨تاپیک های قبل تو سوتفاهم بودن 😂😂😂

خخخخ


نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
رفتم افق محو شم✋

به من به چشم یک کودک دبستانی نگاه نکنید

الان همسن های من رفتن سر خونه زندگیشون هی عکس لوازماشونو میزارن

تو فکر بی بی چک و اینان😅😂😂😂😂😂

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
عزیزززم اینطور چیزایی و زیاد گوش نکن افسردگی میاره شاید بنظر قشنگ بیان اما خواسته یا ناخواسته تو روح ...

ننه شوما که همش4 سال بزرگتر از منی😂😂😂😂

یه آن فک کردم با یک زن 80 ساله طرفم😂😂😂

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
اره بابا تازه بچه ام دارم😂😂😂

الکییییی...

جدا؟

مبارکه عزیزم🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎁🎁🎁🎁🎁

خدا حفظش کنه خوشگل خانومو

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
مثلا هنر کردن؟؟؟؟

اصلااااا

من خیلییییییی مخالف سن پایین تو ازدواجم

خانوادمم همینطور

اصلا فک کردن به اینکه یک دختر 15 ساله بخواد...کنه سخته😐😐

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سرد مزاجی شوهر

fysadf | 22 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز