2789
عنوان

مثلا...

| مشاهده متن کامل بحث + 232 بازدید | 32 پست
باز کییی کیف مداد رنگی ایشونو دزدیده؟ 😜

خخخخ عالی بود

با اینکه خودم دهه 80 هستم اما ناراحت نمیشم وقتی با ادبانه مثل شما بهمون تیکه میندازین

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

😨😨😨تاپیک های قبل تو سوتفاهم بودن 😂😂😂

خخخخ


نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
رفتم افق محو شم✋

به من به چشم یک کودک دبستانی نگاه نکنید

الان همسن های من رفتن سر خونه زندگیشون هی عکس لوازماشونو میزارن

تو فکر بی بی چک و اینان😅😂😂😂😂😂

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
عزیزززم اینطور چیزایی و زیاد گوش نکن افسردگی میاره شاید بنظر قشنگ بیان اما خواسته یا ناخواسته تو روح ...

ننه شوما که همش4 سال بزرگتر از منی😂😂😂😂

یه آن فک کردم با یک زن 80 ساله طرفم😂😂😂

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
اره بابا تازه بچه ام دارم😂😂😂

الکییییی...

جدا؟

مبارکه عزیزم🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎁🎁🎁🎁🎁

خدا حفظش کنه خوشگل خانومو

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
مثلا هنر کردن؟؟؟؟

اصلااااا

من خیلییییییی مخالف سن پایین تو ازدواجم

خانوادمم همینطور

اصلا فک کردن به اینکه یک دختر 15 ساله بخواد...کنه سخته😐😐

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز