2777
2789
عنوان

مثلا...

| مشاهده متن کامل بحث + 232 بازدید | 32 پست
من سن توبودم عروسک بازی میکردم ۸۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲؟؟؟؟،،،،،،،؟؟؟؟؟؟؟

مگ من چه میکنم؟؟؟

پای شوهر نداشتمو تو لگن شیر میشورم؟😔😔😐😐😐😐

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
اصلااااا من خیلییییییی مخالف سن پایین تو ازدواجم خانوادمم همینطور اصلا فک کردن به اینکه یک دختر 1 ...

همه چیز که ........ نیست

انقققققدر داستان داره ازدواج ک اونی ک ازش میترسی توش گمه

هرچقدرم که صبور باشی....شب موقع خواب تازه داستان شروع میشه......

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه چیز که ........ نیست انقققققدر داستان داره ازدواج ک اونی ک ازش میترسی توش گمه

100درصد

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز