2789

والا ی ادم نرمال اولویت باید درهمه جا اول همسرش باشه.

بماند ک اونایی ک‌گرفتاری ومشکلات دارن حتی زن‌همسایه رو بیشتر از شوهرشون میخان چ برسه ب داداششون  

سایه من بالای سرهمتون باشه صلوات  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

قابل مقایسه نیست مدل دوس داشتنشون همسرم عشق زندگیمه انتخاب از صمیم قلبم داداشم عزیزمه جونمه تکه ای ...

اخر اخرش فرق  میکنه ینفرشون بیشتر مثل مامان باباها نگو که میگن هرکدومایجوردوس داریم ولی اخرش معلومه که ینفربیشتر

داداشات ازدواج کردن میان بگن خواهرمونو از زنمون بیشتر دوس داریم؟؟؟ 😕

بزرگه متاهله.خوب زنشونو بیشتر دوست داشته باشن.حسود که نیستم.خوشحالم میشم عاشق زن و زندگیشونن.منم نمیگم شوهرمو دوست ندارم که.فقط یه لحظه تصور کردم اگه خدای نکرده اتفاقی افتاده باشه و قرار باشه یا داداشمو نجات بدم یا شوهرمو.احتمالا داداشامو نجات میدم😆

اخر اخرش فرق  میکنه ینفرشون بیشتر مثل مامان باباها نگو که میگن هرکدومایجوردوس داریم ولی اخرش مع ...

خب نمیدونم واقعا من نمیتونم بگم کدوم بیشتر

شب شب شعر و شوره شب شب ماه و نوره با یار قرار گذاششششتم دیر کرده راهش دوره(با ریتم بخون دلبندم)

من داداش ندارم ولی پدر و مادر و خواهرامو از شوهرم بیشتر دوست دارم 

اونم فک کنم همینجوری باشه ... آدم مگه میشه کسی رو از همخون هاش بیشتر بخواد 

 لطفا این تاپیک رو‌مطالعه بفرمایید:من برای اقدام آماده ام یعنی چه؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز