2789
عنوان

خیلی خسته ام و تنها

| مشاهده متن کامل بحث + 571 بازدید | 57 پست
به نظرم پاپیچ شوهر بشی بری باهدش زندگی کنی بهتره، ولی توقعت رو باید بیاری پایین با همچین شوهری اگرم ...

من هیچ توقعی ندارم مثله قبلاً كه نداشتم فقط میخوام از خونه بابام برم.

این پاپیچ رو حتماً 

خداوندا سپاسگذارم .      
قربونت بشم همه مشکل دارن مال شما یکم بیشتر. درکت میکنم. انشالله شرایط جوری درست میشه غرق خوشبختی میش ...

انشالله عزیزم مرسی كه هستی منتظر اون روزها میمونم

خداوندا سپاسگذارم .      

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من هیچ توقعی ندارم مثله قبلاً كه نداشتم فقط میخوام از خونه بابام برم. این پاپیچ رو حتماً 


فقط به این فکر کن یه خونه باهاش داشته باشی و یه خرجی هم بهت بده

اگر از دیده ی کوته نظران افتادیم                               نیست غم صحبت صاحب نظری ما را بس         
فقط به این فکر کن یه خونه باهاش داشته باشی و یه خرجی هم بهت بده

خرجیمو میده خیلی هم زیاد میده ولی نمیدونم چرا نمیخواد كار اقامت منو درست كنه

خداوندا سپاسگذارم .      
خرجیمو میده خیلی هم زیاد میده ولی نمیدونم چرا نمیخواد كار اقامت منو درست كنه


بازم خوبه دستتو خالی نمیزاره ،فقط سیریش شو بری باهاش تو یه خونه

اگر از دیده ی کوته نظران افتادیم                               نیست غم صحبت صاحب نظری ما را بس         
سعی خودمو میكنم اگرم نتونستم بیا كمكم كن    


😅😅😅😅😅😅😅😅من از پس مادر شوهر خودم بربیام هنر کردم

اگر از دیده ی کوته نظران افتادیم                               نیست غم صحبت صاحب نظری ما را بس         
😅😅😅😅😅😅😅😅من از پس مادر شوهر خودم بربیام هنر کردم

اونو بیخیال انگار دیواره محلش نده هر چی گفت تو روش لبخند بزن اینقدر زورش میاد بعد دعوات میكنه جوابش نده خودش خراب میشه تو هم تو دلت كلی بخند 😅😅😅😅😅  

خداوندا سپاسگذارم .      
اونو بیخیال انگار دیواره محلش نده هر چی گفت تو روش لبخند بزن اینقدر زورش میاد بعد دعوات میكنه جوابش ...


اخه من نمیتونم همیشه جواب میدم به قول مامانم اگه جوابشو ندم می میرم

اگر از دیده ی کوته نظران افتادیم                               نیست غم صحبت صاحب نظری ما را بس         
اخه من نمیتونم همیشه جواب میدم به قول مامانم اگه جوابشو ندم می میرم

ولی حال میده نه #😅😅😅😅😅 خوب شد كه شماها هستین دلم وا شد

خداوندا سپاسگذارم .      
ولی حال میده نه # ‍ 😅😅😅😅😅 خوب شد كه شماها هستین دلم وا شد


اره بابا دلم خنک میشه،ولی بعدش قیامت میکنه دروغکی به شوهرم میگه زنت به من فحش میده منم خودمو میزنم به اون راه دیگه خبره شدم😉😉😉😉😉

اگر از دیده ی کوته نظران افتادیم                               نیست غم صحبت صاحب نظری ما را بس         
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز