2777
2789
عنوان

دانشگاه های تهران و اطراف

145 بازدید | 12 پست

دوستان من حسابداری غیرانتفاعی گرمسار و حسابداری ازاد رودهن ارشد قیول شدم.از نظر خودم ازاد بهتره.میشه نظرتونو بگید؟؟؟

یه سوال دیگم که خیلی از صبح درگیرشم.من اون موقع داغ بودم براساس نزدیگی انتخاب کردم گفتم ازاد ازاده دیگع عین پرایذ که مدلاش فرق داره فقط😂بعذ از تهران شمالو جنوب و غیره کرجو زدم بعدم رودهن.دماوند بهتر بوده به نظرتون؟یا مثلا ورامین یا ملارد .ببخشید زیاد شذ😊

ببخشیدصبح زود زدم تاپیکمو ولی کسی نبود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نتایج ارشد آزاد نیومده که هنوز

زنانی که کتاب می‌‌خوانندبرای جوامع نابرابر و مرد سالار خطرناکند.زیرا آنها با مطالعه می‌‌تواننددنیایی بهتر را تصور و برای به وجود آوردنش مبارزه کنند!                                                     (لینک گروه تلگرام مشاوره @visionclinic)               
اومد ساعت 2دیشب.سنجش زده برو اونجا.sanjesh.org

ممنون نمیدونستم

همسرم شرکت کرده بود رفتم دیدم

زنانی که کتاب می‌‌خوانندبرای جوامع نابرابر و مرد سالار خطرناکند.زیرا آنها با مطالعه می‌‌تواننددنیایی بهتر را تصور و برای به وجود آوردنش مبارزه کنند!                                                     (لینک گروه تلگرام مشاوره @visionclinic)               
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز