2789
عنوان

این روشنفکری نیست ...❎

1387 بازدید | 121 پست


ماشین شاسی بلندش را پارک میکند

سگ نژاد ژرمن شپردخودش را در آغوش میگیرد عینک روشنفکری اش را روی صورت گذاشته

وارد قصابی میشود

چند کیلو گوشت تازه ی درجه یک میخرد

وارد منزل میشود

گوشت ها را برای تغذیه سگ عزیزتر از جانش آماده میکند

سپس اینستاگرامش را باز میکند

پستی میبیند مربوط به

ماه محرم و نذری سیدالشهدا علیه سلام

کامنت میگذارد""

جای این همه خرج و اسراف،به فکر فقرا باشید!""

کامنتش توسط همفکران بی خرد تر از خودش لایک میخورد

و شاد و خوشحال به افاضات خودش افتخار میکند     و کمی آن طرف تر فقیری

شب را بی منت با غذای امام حسین علیه سلام

سیر میشود

و خدا را بخاطر وجود خیرین در شهرشان شکر میکند...✔




نذری_حسین🏴#  

این_روشنفکری_نیست😊#  


🚫توهین ممنوع



زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

لایک داری ایول

😊🌹

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

دقيقا👍🏻👍🏻👍🏻

همين ادم كلي لباس گرون مارك دار ميخره،هر ماه مسافرت پر خرج انچناني ميره ،مهموني هاي انچناني نيگيره ،اون لحظه به فكر فقرا نيستن

حالا كه نوبته امام حسين ميشه همه خير و كمك كن به فقرا ميشن

دقیقا ریخت و پاشای انتالیا و تایلند رفتن و میلیونا خرج دیدن بازی جام جهانی روسیه کردن اسراف نیست نذری اعتقادی امام حسین اسرافه

اگه دوتا جمله گهربار (به من چه و به تو چه) سرلوحه زندکی باشه خیلی راحت تر زندگی میکنیم!

پایان داستان اشتباهه 

انقدری که شکم سیران و اقوام و فامیل از غذای نذری میخورن نیازمندان نمیگیرن از اون غذا متاسفانه 

هیلی از این بریز و بپاشها هم جنبه چشم و هم چشمی داره متاسفانه

کلا یک سکه ی دور عه 

دقيقا👍🏻👍🏻👍🏻 همين ادم كلي لباس گرون مارك دار ميخره،هر ماه مسافرت پر خرج انچناني ميره ،مهموني ه ...

منم همینو میگم افرین

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

ببخشید قصد توهین ندارم مگه نذر صدقه خیرات و.... نباید ب خاطر رضای خدا باشه ن بنده ی خدا حالا فرقی هم نمیکنه امام باشه پیامبر و.....من جایی هستم همه سنی هستیم شوهرم شهر دیگه است گفتم میای اونجا هیئت هستش دلم نذری شله زرد میخواد برام بیاره فقط هم دلم نذری میخواد نمیخوام خودم درست کنم ولی از ی طرف عذاب وجدان میگیرم اخه ی بار اردو مدرسه رفتیم شربت نذری میدادن مدیرمون نذاشت بخوریم هنوز دلم روش مونده 😬😬😂😂 لطفا اروم دعوام نکنید👅😌🙄

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز