2789
عنوان

بياييد خوشبختى هاى خود را داد نزنيم

| مشاهده متن کامل بحث + 1862 بازدید | 50 پست
شما دل پاكي داري اما متاسفانه همه دلشون پاك نيست.بعضي هاهم واقعا ندارن و دلشون ميخواد

ممنونم عزیزم ...اره اینو ک راست مییگیی من خودم وحشت دارم کسی بم میگه خشبحالت چون میترسم. دلش،شکسته باشه 

همینخ که هست  ....اگه زیادی حرف بزنی ازفرداهمینم دیگه نیست  

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

استارتر چقدر طرز فکرتون با من در این مورد شبیه هست . اره درسته خیلیا خوشبختیشون رو میخوان به بقیه نشون بدن ولی یه نفر امکان داره خوشبختی یکی رو ک میبینه واقعا خوووشحال بشه ولی چون خودش بسته به شرایطی که داره نتونه اونطور باشه و این خیلی ناراحتش میکنه ‌یه جورایی واقعا دلش میشکنه . شده حتی چیزایه خیییلی کوچیک که به چشم خیلیامون نیاد ولی واسه کسی که نداره خیییلی حساب میشه و وقتی دست کسی ببینه واقعا ناراحتش کنه .این میشه دل شکستن بخاطر همین نباید شادی و خوشبختی رو در فضای مجازی داد زد . 

اینجوری هم فضا پراز یاس و ناامیدی میشه اونی که زندگی خوبیم داره حس بدبینی بهش دست میده  بنظرم ...

لازم نيست خوش بختي ها داد زده بشه.ميتونيم خوشبخي هامونو با اطرافيانمون در ميون بزاريم.فزاي مجازي متاسفانه بيمار هست

هركي بياد تاپيك منو بخونه فكر ميكنه من چقد حسود و بدبختم اما به خدا اينجور نيست.من فقط از اين پز داد ...

منم واقعا خسته شدم . و واسم خیییلی بی معنیه این رفتارا . قبلا که گوشی نبود نمیدونم چطور پز دادنشون رو نشون میدادن والا بخدا 😏😒☹

وای توروخدا نکنید تایکی از خوشیش گفت تاپیک زدید که جار نزنید اینقد از خیانت .ناراحتی میگن ادم به خودش هم شک میکنه به اونا کسی چیزی نمیگه حالا یکی دلش خوش بود یه چیزی گفته 

همسرم عشقم پسرم نفسم  
وای بچه ها اینجور نگید بشخصه از بس داستان تلخ زندگی خوندم وحشت کردم ولی وقتی خشبختی بقیه رو میبینم م ...

منم اميدوار ميشم ميبينم

ای خدای تنهاییِ من، چه بسا هر گره ای که در کار من می‌اندازی، همچون گره‌های قالی باشد که با آنها برای سرنوشتم، نقشی زیبا بیافرینی. هرچه مرمر ساییده‌تر شود، مجسمه زیباتر می‌شود.
من خواستم تاپيكم رو همه بخونن.اميدوارم شماهم خونده باشي عزيز

من خوندم شما درست میگی،ولی درست نیست چون بعضیا ناراحتن کسی از خوشیش نگه کار اشتباه رو بعضیا میکنن که تا کسی چیز گفت میگن خوشبحالت واقعا این کلمه درست نیست سعی کنن کمتر استفاده اش کنن 

همسرم عشقم پسرم نفسم  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

کتاب بیشعوری

lotooos | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز