2789
عنوان

چقدر آزادی بیان داریم اینجا 😂😂😂

235 بازدید | 22 پست

دیروز تاپیک زدم احتکار نکنید امروز اومدم کامنت ها رو بخونم میبینم تاپیک تعطیله؟ عایا حرف بدی زدم؟

یا از فیل تر کلمات رد شده؟

زین پس بجای واژه احتکار از واژه انباشتن و بجای واژه گرانی از واژه بالا رفتن استفاده نمائید

با تچکر😂😂😂

فیل تر=فیلتررررررر😂😂😂

برای سلامتی نینیم صلوات میفرستین؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بعضی کلمات جزء کلمات ممنوعه سایت هستن . احتمالأ جدیدا کلمه احتکار و پوشک هم اضافه شده خمخ

هرگاه خداوند تورا به لبه پرتگاه هدایت کرد به او اطمینان کن چون یا تورا از پشت خواهد گرفت یا پرواز کردن را به تو خواهد آموخت.

تبریک میگم بازم میترکی

ی نفر ۱۴۰۰ساله که منتظره ۳۱۳نفره 😔😔      آقاجان کجایی                                                                                                                               میشه واسه حاجتم صلوات بفرستین😔😔                                     این جمعه و جمعه های دیگر حرف است آدم بشوم سه شنبه هم می آیی       ‌‌‌‌‌‌                       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز