2777
2789
عنوان

تیاسان😎 شد + عکس😂

| مشاهده متن کامل بحث + 1641 بازدید | 59 پست

از بچگی عاشق عینکم

خیابان پاییز 🍂 کوچه مهر❤ پلاک ۵ 😄                                                                                                   قسم به تین و عنکبوت به مرغ باغ ملکوت                      ازته دل برات بگم دنیا فدای تارموت❤                                                                                                       غصه نخور دیووووونه 😄       کی دیده شب بمونه؟😍                                                                                   بالاخره همه چی درست میشه 😔  درستم نشد تموم که میشه                                                                                         💔ازبخت بدم آینه فروش شهر کوران شدم💔😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تياسان_چيزشو_درمياره#  

آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد  آره دقيقا با خودتم دوست عزيز  به خودت بگير دقيقا   بدون حسمون دو طرفه ست  منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم  نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام  خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم  پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه  
الان عینکمو برداشتم دوتاست ولی با عینک احتمالا ۴ تا میبینمش😁😁😁😁😁

😂😂😂😂😂

دفتر خاطرات 6 سال قبلمو پیدا کردم :) همش نوشتم کاش من و علی تا آخر عمر با هم بمونیم :|                  حالا نموندنمون هیچ :(          چرا هر چی فکر میکنم یادم نمیاد علی کیه ؟  :/

مباااااارکه😂😂😂

خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما ،، خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار🤲 با حمله حرام زاده ها به وطن ، بیش از صدها خون پاک و کودک حلال زاده ایرانی توسط مجرمین اپستینی و شیاطین بعل پرست قربانی شدند ، قابل توجه معدود بیشرف هایی که از حمله این وحوش به کشورشون حمایت میکردن ، همه تون در این خونها شریک هستین حتی اگر در حد یک لایک حمایت کرده باشین و اون دنیا باید جواب بدین

اخه با بچه کوچیک نمیشه بغل کردنی پسرمو میترسم بندازمش😁

من 10ساله لنز میزارم متنفرم ازعینک....خب شما توی خونه بزار همش به چشمات باشه که بیرون میری باخیال راحت بری نه اینکه فقط بیرون بزنی...

به بهشت نمی روم اگر مادرم آنجا نباشد... 
فقط موقع نسشتن بزن کم کم استفاده کنی عادت میکنی عادی میشه برات 

ممنون از راهنمایبت

ولی با دوتا بچه کوچیک وقت نشستن ندارم که😁

فکر کنم موقع خواب لاید بزنم😂

 (    )
نمیری از دیشب دارم میخندم 😂😂😂

اينبار منظورم عينكش بود🤣🤣🤣 

آهااااي تويي كه از من خوشت نمياد  آره دقيقا با خودتم دوست عزيز  به خودت بگير دقيقا   بدون حسمون دو طرفه ست  منم ازت خوشم نمياد كه هيچ، ازت متفرم  نبينمت تو تاپيكام يا ريپلايام  خوش گلدي... ببينمت گزارش ميخوري👊🏻 بدون حتي ارزش نداري نتمو صرفت كنم جوابتو بدم  پس جوابتو ندادم، آب بريز نسوزه  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز