2777
2789
عنوان

بیایین از عجیب ترین غذاهایی که خوردین یا اطرافیان درست کردن بگین😑

| مشاهده متن کامل بحث + 35182 بازدید | 717 پست
بله دیدم نظرات و تحصیلاتتون و😍❤ دقیقااا جای بسی شگفتی است

من حتی شب زایمانم. کنتاکی خوردم دخترم فردا صبح کاملا بو میداد . 

وجالب تر اینکه دقیقا دخترم چیزایی که من میخوردم رو الانم دوست داره

خدایا کمکم کن

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عجيب ترين غذائي كه از نزديك ديدم با چند تا از همكاراي همسرم بود كه چيني بودن سر پل آب و آتش كار ميكردن آب ميزاشتن جوش بياد گوجه ميريختن داخلش خورد ميكردن بعد تخم مرغ ميشكوندن توي غذا اينو يك شب بازبادمجون ميخوردن يك شب با يك تكه گوشت خيلي بد مزه بود همسرم وأسشون اشكنه درست كرد عين ٣٠روز به جاي غذاي خودشون اشكنه خوردن كلي حال كرده بودن دستورهم بردن با خودشون 

ولی بعدش همیشه سردرد میشم و معدم اذیت میشه ولی بازم از رو نمیرم😂😂😂😂

پس باید علتش رو پیدا کنی که. مخالفش رو بخوری که. اوکی باشی. . ولی نوش جونت. اگر بهت مزه میده. بخور 

خدایا کمکم کن

دوست صمیمیم میگه ما هر وقت که ماهی می خوریم باید برنج رو با ماست قاطی کنیم 😐طوری که برنجه پره ماست بشه😣بعد استخوان های ماهی ها رو که دراوردیم فقط گوشت سفید ماهی ها رو رو همون بشقابه که پره برنج وماسته می زاریم.....اینقد که تعجب کردم بهش گفتم فاطی دروغ میگی داری شوخی میکنی😑اونم باتعجب میگه بخدا اینطور می خوریم ما اینقدم خوشمزه اس😐😑

ربِّ لا تَذَرْني فَرْداً وَ اَنْتَ خَيْرُالْوارثین

پس باید علتش رو پیدا کنی که. مخالفش رو بخوری که. اوکی باشی. . ولی نوش جونت. اگر بهت مزه میده. بخور&n ...

علتش گرمیه حلیم و ریختن ابلیمو توشه باید بزارم سردشه ولی تحمل ندارم 🙈🙈🙈🙈

❤و خدایی ک به شدددددت کافیست❤
دوست صمیمیم میگه ما هر وقت که ماهی می خوریم باید برنج رو با ماست قاطی کنیم 😐طوری که برنجه پره ماست ...

واااس یعنی ما خودمونو بکشیم نمیزان کنار وعده ایی که ماهی هست ماست یا دوغ باشه

خدایا کمکم کن
من حتی شب زایمانم. کنتاکی خوردم دخترم فردا صبح کاملا بو میداد .  وجالب تر اینکه دقیقا دخترم چی ...

واای فک کن نی نی با بوی کنتاکی خوردنی ترم میشه😍😋

اره خیلی تاثیر دارههه بچه علایق و رفتارشم ب دوران بارداری مادر برمیگرده 


کاری به طعم ندارم در مورد بو بود😐 نگفتم جنین طعم و متوجه نمیشه رنگ مدفوع هم مشخصه که با غذا ...تغی ...

سلام موناجون خوبی؟  بچت به دنیا اومد بو غذا میداد؟ 😂😂😂 بچه من که نمیداد والا

🖤

یه غذا هست که میزارن ماهی و آب تو پشت بوم جلوی آفتاب بمونه چهل روز بعد ترید میکنن یا صبحانه میخورن ا ...

لازم به ذکره نامبرده از ماهی تخمیر شده و پودر خردل  و مقدار کثیری نمک تهیه میشه که به سس ماهی یا مهیاوه معروفه 

و اینکه به قاعده ی بمب اتم انرژی نهفته داشته و بوی تند و خسته ای هم داراست  

به کمپین # نه_به_بمب اتم  بپیوندید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز