2777
2789
عنوان

افت بتا

| مشاهده متن کامل بحث + 498 بازدید | 16 پست
خب طبیعیه بعد سقط حداقل سه ماه باید استراحت بدی به رحمت

من فقط ۸ روز از موعدم گذشته ،دکترم گفت پریود شدی میتونی اقدام کنی

رب هب لی من لدنک ذریه الطیبه انک سمیع الدعا،خدایا کنجدم رو به خودت میسپارم
من الان 5 هفته هستم و هنوز دفع نشده فقط لکه بینی،دکتر دیروز گفت دوباره بتا بده مطمئن بشیم افت کرده،ت ...

منم رفتم سونو دادم یه لخته خیلی کوچک بود ولی افتادم به خونریزی ولی دکتر گفت یه هفته بعد دوباره بتا بدم ان شالله که هرچی به صلاحت اتفاق بیافته 

خدای عزیـــــزم مگر من جز تو که را دارم که وقتی دلم بگیرد، بیایم و با او درد و دل کنم و بشود آرامِ جــــــــــانم خدای من اگر تو بخشش نکنی؛ اگر از محبتت محرومم کنی چیزی نمی‌ماند برایم ای بهترینم... مرا هدایت کن؛این بندۂ خطاکارت را هدایت کن که خطا نرود...(راه کسانی که ايشان را نعمت داده‌ای، نه خشم گرفتگان بر آنها و نه گمراهان)خودم خوب می‌دانم گهگاهی پایِ ایمانم لنگ می‌زند، من خوب می‌دانم که چه عهدهایی را که با تو بسته‌ام و شکسته‌ام …اما خوب میدانی خدایِ خوبم که من لحظه لحظه تو را نفس میکشم.خدایِ عزیزم مثل همیشه کنارم باش 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

تهمت

princessland | 23 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش