2777
2789
عنوان

#بنظرتون چیه

| مشاهده متن کامل بحث + 242 بازدید | 31 پست
بازش کن ب ماهم بگو😆😆😆😆

اگر بازش کردمممم الان نه 😂😂

گاهی میبینی کسی نوشته امضات عالیه                                    بعد میری میبینی بنده امضاش چیه                                        اونوقت خوشت نمیاد حرص میخوری ک چرا اومدی دیدیش  فقد من اینجوریم یا حتی شما                                                اگر اینجوری هستی بگو امضات بجانم بگو یا بگو دقیقا🤣🤣🤣۰

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

چجوری ابی مینویسید؟؟؟ب منم یاد بدید

هشتک# اول یه مذبع بزار بعد نوشتتو بنویس 

گاهی میبینی کسی نوشته امضات عالیه                                    بعد میری میبینی بنده امضاش چیه                                        اونوقت خوشت نمیاد حرص میخوری ک چرا اومدی دیدیش  فقد من اینجوریم یا حتی شما                                                اگر اینجوری هستی بگو امضات بجانم بگو یا بگو دقیقا🤣🤣🤣۰
چجوری ابی مینویسید؟؟؟ب منم یاد بدید

 اینو# ‍ ‍ بزن 

بعد فاصله نده کنارش تایپ کن

دفتر خاطرات 6 سال قبلمو پیدا کردم :) همش نوشتم کاش من و علی تا آخر عمر با هم بمونیم :|                  حالا نموندنمون هیچ :(          چرا هر چی فکر میکنم یادم نمیاد علی کیه ؟  :/
چجوری ابی مینویسید؟؟؟ب منم یاد بدید



هشتک بزار بعد بنویس بعدش فاصله بزار ابی میشه

یه زمان خیلی از رنگ عوض کردن آدما غصه می‌خوردم  ولی امروز فقط بهشون می‌خندم. دیدم که پول فایده نداشت، شهرت کافی نبود، دیدم موفقیت‌های پر‌سر و صدا هم عمری داره و فقط شخصیتته که می‌مونه برات.  می‌خندم به تصورات خودم، که هربار از نگاه من چقدر اون آدمها بزرگ‌ به نظر می‌رسیدن و تهش مثل یک حباب به اشاره ای از روزگار، تموم!
تبریک میگم هم تولدتون رو هم این حجم از فضولی رو

ممنون خخخ🤣😂

گاهی میبینی کسی نوشته امضات عالیه                                    بعد میری میبینی بنده امضاش چیه                                        اونوقت خوشت نمیاد حرص میخوری ک چرا اومدی دیدیش  فقد من اینجوریم یا حتی شما                                                اگر اینجوری هستی بگو امضات بجانم بگو یا بگو دقیقا🤣🤣🤣۰
بازش_نکنی#  ‍

#نع‍ 

گاهی میبینی کسی نوشته امضات عالیه                                    بعد میری میبینی بنده امضاش چیه                                        اونوقت خوشت نمیاد حرص میخوری ک چرا اومدی دیدیش  فقد من اینجوریم یا حتی شما                                                اگر اینجوری هستی بگو امضات بجانم بگو یا بگو دقیقا🤣🤣🤣۰
حالا این مدلی تایپ کردن چ فایده داره !!!

نمیدونم 😂😂😂😂

اون یکی خوبه 👇👇

@mamanparia   

دفتر خاطرات 6 سال قبلمو پیدا کردم :) همش نوشتم کاش من و علی تا آخر عمر با هم بمونیم :|                  حالا نموندنمون هیچ :(          چرا هر چی فکر میکنم یادم نمیاد علی کیه ؟  :/
ایندچ مدلیه؟؟

هر کاربرو که خوستی اینطوری صداش میکنی

دفتر خاطرات 6 سال قبلمو پیدا کردم :) همش نوشتم کاش من و علی تا آخر عمر با هم بمونیم :|                  حالا نموندنمون هیچ :(          چرا هر چی فکر میکنم یادم نمیاد علی کیه ؟  :/
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز