متاسفانه خیلی از ماها مساله آفت دهان رو جدی نمی گیریم و همش می خوایم خودمون درمونش کنیم ولی واقعا مساله جدیه و خیلیا هم برای رفع این مشکل میرن دندانپزشک عمومی. ولی برای این چنین مشکلاتی باید به پزشک متخصص بیماری های دهانی مراجعه کرد که خیلی ها نمیدونن.