2777
2789
سلاااااااااااااام 😍😍😍😍😍😍😍😍 کجابودین تو سایت نبودین دلمون براتون تنگ شده بود😘😘😘😘😘😘😘

سلام به روی ماهت...

آره یه چندروزه کمتر میام...

دل منم برات تنگ شده عزیزدلم...

گل پسرت خوبه؟

پسرم قلب منه❤️دخترم نفسمه🩷

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

@_nilay    ‍خیلی وقته نمیای دلم برات تنگه😭 خاموشم که هستی😐

😁😁😁 چاکرپاکرتم😁😎دا😅سفرم حالا بعد میام مو ب مو میگم واست😃😂

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

کسی رو ندارم اونقدرا باهاش در ارتباطم ....

فقط اسم ــــــــــKAZHAL ــــــــــ رو یادمه . باهاش دوست هم نیستم ...

میشود از امشب قانون تازه ای در زندگی بنا بگذاریم همواره بکوشیم قدری بیشتر از نیازمهربان باشیم.
گیلاس قرمز وای خیلی دوس دارم عکسشو ببینم اون تاپیک و خییلی دیر رسیدم😥😥😥

ممنونم

ان شاالله تاپیک بعدی عکس میدم

خیلی دوست دارم به همه عقاید احترام بذارم ولی پذیرش بعضی از اونها توهین به شعور خودم محسوب میشه!       (آنتونی هاپکینز)

من همه کاربرها رو دوست دارم

ولی کاربر   م  که فوت کرد خیلی دلم سوخت واسش

روحش شاد

براتون اینگونه آرزو میکنم :ان زمان که در محشر .خدا بگوید چه داشتی ؟حسین سر بلند کند و بگوید حساب شد مهمان من است .  
کله شق چون با عقایدش موافقم و خیلی دوسش دارم دوم هارلی کویین یا همون سوگول کلا کوه انرژی مثبته این ...

نظر لطفته دوستم

خیلی دوست دارم به همه عقاید احترام بذارم ولی پذیرش بعضی از اونها توهین به شعور خودم محسوب میشه!       (آنتونی هاپکینز)
یادم رفت بگم چرا؟؟؟احساس میکنم خیلی با شخصیتن،دست به قلم شونم که عاااالیه

عزیزم شما لطف داری به من  

خیلی دوست دارم به همه عقاید احترام بذارم ولی پذیرش بعضی از اونها توهین به شعور خودم محسوب میشه!       (آنتونی هاپکینز)

نیلا جان و خانوم آقامون  ❤

مودب و با شخصیت

نامه ای به خودم : خودِ عزیزم ، سلام ❤ خیلی بهت بدهکارم ... بخاطر بها دادن به آدمای بی وُجود ... بخاطر حروم کردن تو و احساساتم واسه آدمای بی ارزش ... بخاطر وقتایی که باید صرف تو می‌کردم تا حالت خوب شه اما بخاطر آدمای نامرد خرابش کردم و مریض بودم ... لطفا منو ببخش ❤ از امروز داستان متفاوته 🙃💙 ۹۷/۰۵/۱۴ ||||||||||||| اگر ازم بپرسین زیباترین ، حکیمانه ترین و پرمفهوم ترین جمله ای که خوندی چیه ، پاسخ من به شما این جمله ی پروفسور حسابی هست : " حاصل ضرب توان در ادعا ، همواره مقداری ثابت است ! هر قدر که توان بیشتر باشد ، ادعا کمتر است و بالعکس " 😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز