2777
2789
عنوان

واقعا فازتون چیه؟

| مشاهده متن کامل بحث + 539 بازدید | 60 پست
شاید طرف که 16 17 سالشه بخواد جلب توجه کنه. ولی زن سی ساله چه دروغی داره


اتفاقا یه فاخته بود 35 سالش بود همه میشناسنش  

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگی ام را بچرد (:

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا تازه اومدی کم کم جو اینجا دستت میاد

مثلا: کسی که واسه حل مشکلش اومده، کامنتارو می خونه، جواب میده. نه اینکه حرف خودشو بزنه و تند تند پست بذاره. هر چی هم ازش سوال می کنی راجع به مشکلش، دریغ از اینکه جواب بده. فقط می خواد بگه و بره 

یا مثلا: کسی که مشکلی داره، کار واجبی داره، واقعا براش سوال پیش اومده، همون پست اول مشکلشو میگه   

ویدیوهای آموزش قلاب بافی  گفتن حذف کنم لینکو   
خیلیا واسه وقت کشی میان اینجا و متاسفانه وقت بقیه رو هم الکی هدر میدن اعتماد کردن سخت شده

الان مثلا بقیه ک اینجان جراحن و تو اتاق عمل بیمار زیر دستشونه طرف تاپیک میزنه اونم مجبوره ک جواب بده ک وقتش هدر میره 

والا 🤣

😘واسم صلوات بفرستید😘

یه مدت که بگذره متوجه میشی خیلیا از احساساتت سواستفاده کردن و داستاناشون دروغ بوده. 

من حلیم رو با دارچین میخورم شما دوست داری با نمک بخور یا با شکر بخور. 😂تصورم از بعضی از نی نی سایتی ها پشمک حاج عبدا... هست تو همه تاپیکا پشماشون میریزه ولی بازم پشم دارن برای تاپیک بعدی 🤣🤣🤣🤣. آهای تویی که پاچه میگیری چخه چخه. 
یکی میاد تاپیک میزنه عکس خودشو میذاره که بقیه نظر بدن یکی دیگه میاد میگه بدنیستیا ولی من،خیـــــــــ ...


اینا خیلی عقده ای ن😓

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگی ام را بچرد (:
یکی میاد تاپیک میزنه عکس خودشو میذاره که بقیه نظر بدن یکی دیگه میاد میگه بدنیستیا ولی من،خیـــــــــ ...

خوبه حالا مجرد باشن😀😀😀😀

هیچی درست نمیشه... مگه اینکه بخوای درستش کنی
اینا خیلی عقده ای ن😓

دقیقا همش عقدس😕من نمیتونم درک کنم یه خانوم اینجوری باشه

از امروز شــــــــــــروع شد عهدی که با خودم بستم. نمازمـــــــو اول وقت میخونم😍غیبت ممنوع😠سالم میخورم😍به خودم وزندگیم میرسم💜این تیکرم تا وقتیه که اینکارا عادتم بشه 💜💜💜💜💜
خوبه حالا مجرد باشن😀😀😀😀

واقعا دیدم که میگم. مجردم نباشه یه متاهل عقده ایه. آخه چه لزومی داره وسط درد دل یکی پز بدیم. جدیدا جو پز خیلی حاکم شده تو سایت هرکسی هرچی داره میخواد بکنه توچش وچال بقیه

از امروز شــــــــــــروع شد عهدی که با خودم بستم. نمازمـــــــو اول وقت میخونم😍غیبت ممنوع😠سالم میخورم😍به خودم وزندگیم میرسم💜این تیکرم تا وقتیه که اینکارا عادتم بشه 💜💜💜💜💜
البته شما ک لیسانس دروغه رو تو اکثر تاپیکا از ان خود کردی  تبریک قهرمان


😕

80 درصد سایت منو میشناسن یه حرفی بگو بگنجه 😁

من در این تاریکی فکر یک بره روشن هستم تا بیاید علف خستگی ام را بچرد (:
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز