2789
عنوان

جاری تازه عروس

| مشاهده متن کامل بحث + 63935 بازدید | 319 پست
خب اگه تعارف نمیکرد بعد نمیگفتی. چرا  نگفت شام بمونین؟؟

نه نمبگفتم. تا همون جا هم به خاطر شوهرم رفته بودم و گرنه اصولاً بی دعوت جایی نمیرم

دختر شهریوری من😍جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو😘😍
حالا من از استارتر خبر ندارم  ولی بعضی جاری بزرگا اصلا طاقت دیدن جاریه جدیدو ندارن میخان براش ...

مثل جاری بزرگه نفله شده من😕😕

یا حسین ع .مظلوم حسین ع ..یا امام رضا ع                یا ابوالفضل العباس ع😭😭😭❤❤❤❤❤❤

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اون فقط اومده دردودل کنه نگفته که میخام ازش انتقام بگیرم😘😘

میدونم برای دردو دله 

ولی از نظر خیلیا چیز مورد داری نبود

ولی اگه حساس بشه اونوقت میخواد خودخوری کنه یا روابطو کم کنه در این صورت بده ایشون میشه

میشه برای همه منتظرا صلوات بفرستین؟
خب بنده خدا ميخواسته براتون درست كنه مگه شما يهو كسي مياد خونتون بلند نميشين غذا درست كنين ؟يعني حتي ...

استارتر مادر شوهر منو میخواد، پدر شوهرم دعوتمون کرد، مادر شوهرم میگفت من دعوت نکردم چرا اومدین، یک قشقرقی راه انداخت که نگو، تازه من باردارم هستم

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش، خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید، خدایا شکرت
عزيزم اخه كدوم عروسي رو ديدي كه اينقد جاريشو دوس داشته باشه ك بخواد شب عروسيش بگه بيا بامن عكس بگير ...

من اگه خودم جاش بودم حتما میگفتم

دختر شهریوری من😍جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو😘😍
مجبور شدم

چرا مجبور خیلیم خوب شد اون بنده خدا اتفاقن دختر خوبی بوده اول عروسی ناپخته شام یهوییم درست کرده

خدایا فرشته کوچیکم پسر عزیزمو به من برگردون.من به امید تو فقط زنده ام خدای من
استارتر مادر شوهر منو میخواد، پدر شوهرم دعوتمون کرد، مادر شوهرم میگفت من دعوت نکردم چرا اومدین، یک ق ...

😰

درحادثه کربلا با سه نمونه شخصیت روبه رو می شویم!      "اول حسین (ع)حاضر نیست تسلیمِ حرفِ زور شودتا آخر می‌‌ایستدخودش و فرزندانش شهید می‌شوندهزینه انتخابش را می‌‌دهدو به چیزی که نمی‌خواهد تن‌ نمی‌‌دهداز آب می‌گذرد، از آبرو نه‌"            دوم : یزیدهمه را تسلیم می‌خواهد مخالف را تحمل نمی‌‌کندسرِ حرفش می‌‌ایستد نوه‌ پیغمبر را سر میبرد بی‌آبرویی را به جان میخرد تا به چیزی که می‌‌خواهد برسد"                    سوم: عمرسعد به روایتِ تاریخ تا روز ٨ محرّم در تردید است هم خدا را می‌خواهد هم خرماهم دنیا را می‌خواهد هم آخرت هم می‌خواهد حسین (ع)را راضی‌ کند هم یزید راهم اماراتِ ری را می‌خواهد، هم احترامِ مردم رانه‌ حاضر است از قدرت بگذرد، نه‌ از خوشنامیهم آب می‌خواهد هم آبرودستِ آخر اما عمرِ سعد تنها کسی‌ استکه به هیچکدام از چیزهایی که می‌خواهد نمی‌‌رسد، نه سهمی از قدرت می‌‌برد نه‌ از خوشنامی ما آدمهایِ معمولی‌ راستش نه جرات و ارادهِ حسین (ع) شدن را داریم، نه قدرت و ابزارِ یزید شدن را اما در درونِ همه ما یک عمرِ سعد هستمن بیش از همه از عمر سعد شدن میترسم
نه نمبگفتم. تا همون جا هم به خاطر شوهرم رفته بودم و گرنه اصولاً بی دعوت جایی نمیرم

بله بله حق با شماس😐😐😐😐😐😐😐😐 جاری# بیگناه# 😐😐😐😐😐😐😯

بلاخره من بعد از ۱۴ سال مادر شدم 🤩 اونم از روش فرزند خواندگی 🤩🤩🤩پسرم معجزه ی زندگی مون شده   و زندگیمون رو بت بهشت  تبدیل کرده 🤩🤩🤩
وای وای وای .تورو خدا اینارو پیش مادرشوهرت نگی شیرش کنی بندازیش ب جون خودشو زندگیش

اگه قرار بود پیش مادرشوهرم بگم نمیومدم اینجا تاپیک بزنم

دختر شهریوری من😍جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو😘😍
نه نمبگفتم. تا همون جا هم به خاطر شوهرم رفته بودم و گرنه اصولاً بی دعوت جایی نمیرم

آفرین،من تو عمرم ندیدم تازه عروس کسی رو دعوت بگیره، اولین دعوت هم معنیش همون پاگشاست

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش، خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید، خدایا شکرت
استارتر. یه کم  حساسیتو کم کن اینجوری پیش بری.  جاری. بده خودت میشی. و همه میگن حسودی میکن ...

وا عزیزم این ک دیگه عیاح و اشکار حسادته دیگه مگه حسادت شاخ و دم داره ..بدبخت گفته اگه زود خبر میدادین شام درست میکردم ب جاریه بر خورده  

یا حسین ع .مظلوم حسین ع ..یا امام رضا ع                یا ابوالفضل العباس ع😭😭😭❤❤❤❤❤❤
خب بنده خدا خواسته تعارف کنه شام بمونیم اگه هیچی نمی گفت می گفتی یه تعارف خشک و خالی هم نزد کلا دنبا ...

لطفاً ندونسته قضاوت نکنین

من دنبال حرف درآوردن نیستم

دختر شهریوری من😍جانی و دلی، ای دل و جانم همه تو😘😍
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز