2777
2789
عنوان

بنظرتون اگه زن بمیره شوهرش تا چند وقت عذادار میمونه و ازدواج نمیکنه؟

| مشاهده متن کامل بحث + 20247 بازدید | 485 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

زن باید بعد از مرگ شوهرش سه ماه و ده روز عده نگه داره.در زمان عده با مردی ازدواج کنه حرام ابدی به او ...

میدونه گلم قضیه مال بیست سال پیشه منم خبر ندارم ازجزئیاتش که همون موقع زنش شده یا نه ولی به خونه اش رفته

هرکس یجوریه ولی اگه بین زنو شوهر عشق باشه قطعا هیچوقت ازدواج صورت نمیگیره چون وقتی کسی ازدواج مجدد میکنه اون دنیا دیگه زن یا شوهر اولشو نمیتونه ملاقات کنه بعدم بارها باشوهرم حرف زدم سر مردن اخه مامانش میگه تو براش مهم نیستی تو بمیری براش زن میگیرم زن پولدار وفلان ولی خودش میگه تونباشی منم نیستم بمیری منم میمیرم باهات میام نمیزارم تنهایی جایی بری

😢 😢 😢 نمیشه کاری کرد نگیرن. واییییی یکی دیگه بیاد این پشمالو رو بقل کنه وای روحم طاقت نمیاره البته فک کنم روحم اون موقع درگیره. 

🤣 🤣 میخوام تهدیدش کنم منم با یه روح دیگه اره شاید بیخیال شد 

خدایا مرسی که هر چی مشکل بود برام میفرستی ...سپاسگزارم 😥

اصلا بیاد سوم ازدواج کنه،فقط عشقولیا یه جوری زندگی کنین که دور از جونتون بعد مرگتون مردم نگن طفلکیییییی زندگی نکرد،به خودتون برسین و خوب بپوشین و خوب بگردین،اگه شما این کارو نکنین صد درصد زن دوم اینکارو میکنه،حسرت چیزی نذارین تو دلتون بمونه،مرد وفا نداره

همسر من بعد من دیگه ازدواج نمیکنه چون فرشته ای عین من دیگه وجود ندارع

من یه دختر لوس بودم ک از امپولای موقع سرماخوردگی میترسیدم قرص شربت رو مامانم بزور میریخت ته حلقم ولی از ۱۹ سالگی درگیر ام اس شدم ویهو کلی بزرگ شدم توکل ب خدا و توسل ب حسین زهرا برام معجزه کرد بارداری عالی زایمان طبیعی عالی  بچه سالم همسر خوب خدا نعمت رو درحق من تمام کردحالا فقط یه جفت میخام برا بچم ک تنها نباشه دعام کنید 
هرکس یجوریه ولی اگه بین زنو شوهر عشق باشه قطعا هیچوقت ازدواج صورت نمیگیره چون وقتی کسی ازدواج مجدد م ...


عزیزم چرا فتوا میدین کسی که ازدواج مجدد بکنه نمیتونه همسرشو اوندنیا ملاقات کنه؟پس مولا علی علیه السلام هم چون با حضرت ام البنین ازدواج کردن نمیتونن بانو حضرت زهرا سلام الله علیهارو ببینن؟خداوند خودش فرموده شمارو در آخرت با کسی محشور میکنم که در دنیا دوستش دارین.بعدشم حساب کتاب اوندنیای معنوی با این دنیای مادی خیلی فرق داره و اوندنیا دیگه خبری از حسادتهای زنانه و... نیست توی بهشت.چون حسادت و ...جزء رذایل اخلاقی این دنیا هستن و دربهشت جائی ندارن

اقرار میکنم کہ خدایم فقط توئی*ھر آنچہ ماندہ است برایم،فقط توئی*شاھدترین بہ خلوت شب ھای تارِ من*سامع ترین بہ زمزمہ ھای نزارِ من*طوفان غم ز گریہ جدایم نمیکند*موج است، موجِ غم کہ رھایم نمیکند*انگار کہ روضہ ای بہ دلم دم گرفتہ است*بغضی ھزار سالہ گلویم گرفتہ است*چشمم بہ لطف توست اگر زندہ ام ھنوز*عاصی و روسیاہ،ولی بندہ ام ھنوز۔۔۔پروردگارِ یوسفِ تنھا درون چاہ* فریادرس ترین بہ غمِ قلبِ بی پناہ*پروردگارِ یونسِ در عمقِ آبھا*پروردگارِ قلبِ رئوفِ رباب ھا*پروردگارِ مردمِ شب ھای انتظار*پروردگارِ چشم بہ راھانِ بی قرار۔۔۔۔

فامیل ما شب چهلم زنش ک جون هم بود گفت رفته فلان جا خواستگاری و ج مثبت گرفته. خانواده زن مرحوم شوکه شدن آخه هنوز از شک مرگ دخترشون در نیومده بودن. حالا مرده کی رفت خواستگاری کی ج گرفت. اوووووف. زنش فرشته بود 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792