سلام من مدتیه جدا شدم یک دختر شش ساله دارم 24 سالمه دو هفته ای هست از طریق فیسبوک با پسری اشنا شدم که بهم خیلی وابستس پسر خیلی خوبی به نظر میاد اما اما نمیدونه من مطعلقم و یک بچه دارم نمیدونم چطور بگم بهش یا این که فعلا نگم تا بیشتر من و بشناسه و بعد بهش بگم اون موقع با شناخت از من تصمیم میگیره راهنماییم کنید بهترین کار کدومه که از دستش ندم
عزیزم لزومی نداره از اولش همه چیزوو بگی بزار چند ماه بگذره شاید آدم خوبی نباشه .ادم که مسائل خصوصیشو از اول به هر غریبه ای نمیگه که بعد بخواد از احساساتت سو استفاده کنه
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
وای بعضیها مریضن اخه یعنی چی این دروغها مارو باش بهش مشاوره هم میدیم حالا دذوغ این خوبه یکی بود فکر کنم نمیدونست تاپیکها ذخیره میشن یه روز عاشق شوهرش میشد یه روز دیگه میخواست از خونه فرار کنه با نوازادش انجلیکا خاموم روز بعد برادر شوهر عاشقش میشد