2777
2789
عنوان

وای بچه ها دارم سکته میکنم

| مشاهده متن کامل بحث + 698 بازدید | 29 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اگه دوستاتونن برو بشون بگو

منم يبار بچه خاهرم كه با خاهرم نشسته بوديم حرف ميزديم از من عكس گرفته فرستاده بود تو يه گروه و باباش😑حالا من با شكم قلمبه و تاپ و شورت😂😂 خداروشكر همون لحضه خاهرم ديد پاك كرد نبايد گوشي داد دست اينا 

قشنگترينم ،اميد زندگيم همه كسمممم پسرممم داره مياد😍

اگه مرد ديده  مطمعن باش فهميدن ناف بوده مردا تو اين كارا حرفيه اى هستن خوب تشخيص ميدن

 وقتی از اینکه آنچه را می خواستی بدست نیاوردی افسرده ایفقط محکم بنشین و شاد باشخداوند در فکر دادن چیزبهتری به تو می باشد . دخترم سوفيا . .💖
الان همه  میگن عکس بذار جای دو نفر صدو دو نفر عکستو میبینن، ولش کن دیگه کاریه که شده

ده تا عکس گرفته بود همه رو حذف کردم خیلی هم دعواش کردم وای عکسه خیلی بد بود دارم میمیرم

اگه دوستاتونن برو بشون بگو منم يبار بچه خاهرم كه با خاهرم نشسته بوديم حرف ميزديم از من عكس گرفته فر ...

وای ولی این عکسه خیلی وحشتاک بود حتی خودم مشکوک بودم این عکس از کجا اومده تا شوهرم نگاه کرد بعده کلی گفت ناف

واااي هم خندم گرفته هم ناراحت شدم.ببين كاريه كه شده بيخيال مطمئناً اون كسايي كه ديدن متوجه شدن كه كاره بچه تون بوده.عزيزم حتما رو تل گرام و واتساپ و اينا قفل بزارين.پسرمنم ميره اينستاي باباش و لايك ميكنه همه رو.

محمود دولت آبادی در کتاب کلیدر میگه : در من چیزی کم بود و در زندگانی هم چیزی کج بود ؛ میان ما و زندگانی چیزی گنگ بود ؛ ما دیر آمدیم یا زود ، هر چه بود ، به موقع نیامدیم ؛ گذشت و بهتر که میگذرد....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز