2777
2789
عنوان

خوشگله بگیرمش+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 1348 بازدید | 30 پست
اگر خونهات بزرگه و جا داری واسه دکوری بگیر  من کلی دکوری گرفتم انقدر خونم کوچیکه نمیدونم کجا ج ...

خونم ۷۵ متره زیاد دکوری نمیگیرم 

تنهایی مال منه      دلم که دم نمیزنه😔😔😔😔😔😔💔💔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نگا اجی من زنداداشم ست کامل اینارو گرفته گذاشته تو بوفه اش اصلا قشنگ نشده بگرد ی چیز شیک تر پیداکن ...

چشم.... ستشو نمیخرم تکه این

تنهایی مال منه      دلم که دم نمیزنه😔😔😔😔😔😔💔💔
من هیچکدوم رو بودم نمیخریدم نمیدونم شایدم تو عکس اینجوره

اره قشنگه تو عکس بده حالا هرکدومو خریدم عکس میزارم

تنهایی مال منه      دلم که دم نمیزنه😔😔😔😔😔😔💔💔
پایه داره بهتره. ولی من حالاواسه جهیزیم واسه تو ویترینم زیرخاکی خریدم.بااینکه قدیمی شده ولی هنوز دوس ...

اره سلیقه ایه... منم از اینا خوشم اومد گفتم بپرسم گودومش بهتره

تنهایی مال منه      دلم که دم نمیزنه😔😔😔😔😔😔💔💔
پس همونو بگیر که خودت دوست داری☺

چشممم ‌.. بابام رفت بخره... ما اومدیم خونهکه من تصمیم بگیرم که گرفتم و بابامو فرستادم😊😊😊😊😊

تنهایی مال منه      دلم که دم نمیزنه😔😔😔😔😔😔💔💔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792