2789
نمیدونم چی میگی ولی هشتم ماه پیشپری شدم ۲۱ ام تخمک گذاریم بود چهارمم موعدم همین

خوبه.من روز موعدم۳۰۶بود.

تیکرت اشتباهه.

خدایا خودت تو اوج ناامیدی امیدوارم کردی😊😊😊خدا خودت نگهدارش باش🙏🙏🙏
ميشه إز تجربياتتون بگيد من ميخوام زود باردار شم

تجربه خاصی ندارم والا هیچی تو تخمک گذاری نزدیکی کن یک روز در میون بعدشم که هنگام نزدیکی یه چیزی بذار زیرت سعی کن ۱۵ ۲۰ دقیقه تو اون حالت بمونی همین

تیکر نی نی کوچولوی من😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ک این ماه انقد بیخیال بودم  ولی مریض شدم امشب 😐 هنوز جرعت نکردم برم دکتر

من دوسال درمان و قرص و امپولو ......با اینکه هیچ مشکلی نداشتیم.ولی هیچ جوابی نگرفتیم و اون ماه شوهرم نذاشت دیگه دکتر برم و گفت خواست خداست و با این قرصا فقط خودتو داغون میکنی....منم سپردم به خدا و کلا بیخیال باردای شدم و تازه همون ماه همش حونه مامانم بودم و پرستاری مامانمو میکردم(دیسک کمرش عود کرده بود)

با کمال ناباوری بی بی چکم مثبت شد😊.

منکه میگم فقط بیخیالی


خدایا خودت تو اوج ناامیدی امیدوارم کردی😊😊😊خدا خودت نگهدارش باش🙏🙏🙏
من دوسال درمان و قرص و امپولو ......با اینکه هیچ مشکلی نداشتیم.ولی هیچ جوابی نگرفتیم و اون ماه شوهرم ...

وای چه حس خوووبی 😊😊😊😊😊

امیدوارم بههه خوبی و خوشی بغلش کنی

🌸❤ چادری ها عاشّق تَرند ❤🌸
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز