2777
2789
عنوان

سایت به دردمامردانمی خوره

632 بازدید | 61 پست

سلام والامن چندروزپیش عضوسایت شدم فکرمی کردم تبادل نظر میشه درموردمسائل اقتصادی ودینی وفوتبال وعمومیه بعدتاپیک زدم دیدم خانوما جواب می دن بعدامروزدیدم کاربراش خانومن وبحثهای خصوصی میشه که به مامرداربطی نداره عین چی پشیمون شدموبه آقایون سایت هم میگم اینجابدردتون نمی خوره حالامن خودموچطوری قطع دسترسی کنم کلاازاینجابرم بیرون

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چ بافرهنگ و با شعور

افرین بابا👍👍👍

نه میتونم برم از خونه بیرون...نه از فکر توعهدیوونه بیرون...تو نیستی و هنوزبارونه بیرون...تو نیستی و هنوزاسمتعزیزه..رفیق قلبی که بی تو مریضه همینتنهایی بی همه چیزه...💔

سلام پس عزت زیاد داوش 🖑 

به نی نی یار بگید رسیدگی کنن.

《••°♧👑سوگلی السَلطَنه بانویِ اَولِ دَربار👑♧°••》خدایی سگل دیگه خیلی داغانه همون سوگول صدام کنین😥😥(سوگل درسته).(( خودم خواستم))

نی_نی_یار#  

ژاپن حدود11دقیقه 🕑 از آمریکا اختلاف اقتصادی داره.یعنی اگه 11دقیقه برق توآمریکا قطع بشه ژاپن بهش میرسه🏃‍🏃‍.اونوقت توایران برق میره 2ساعت بعد میاد.همه یه صدامیگن📣:الهم صل علی محمدوآل محمد

از اسم سایت مشخص نبود که مربوط به نی نی و ماماناس؟ 

ژاپن حدود11دقیقه 🕑 از آمریکا اختلاف اقتصادی داره.یعنی اگه 11دقیقه برق توآمریکا قطع بشه ژاپن بهش میرسه🏃‍🏃‍.اونوقت توایران برق میره 2ساعت بعد میاد.همه یه صدامیگن📣:الهم صل علی محمدوآل محمد
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز