2789

عزیزم خب جای این خونواده ها نیستی ک بدونی واقعا چقدر هزینه هاشون بابت گرون شدن پوشک و شیرخشک بالا میره.شاید با صحبت کردن در موردش حداقل ی مقدار از فشار روحی اونها کم میشه.چ اشکالی داره خب؟؟؟

خدا جونم! به خاطر همه ی نعمتهایی که به ما دادی،هزاران مرتبه شکررر  

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

عزیزم خب جای این خونواده ها نیستی ک بدونی واقعا چقدر هزینه هاشون بابت گرون شدن پوشک و شیرخشک بالا می ...

خب اون وقت فشار میاد به ماها از الان باید استرس پوشک بگیریم؟؟؟

نی نی سایتای عزیز لطفا برید لیزر وقتی میاید سایت انقدر پشماتون نریزه دائم در حال جمع کردن پشم و برگای شما هسم🤣
ب#   تخم بچم که پوشک گرونه والا😂😂😂😂

والا بخدا ماهم همین میگم ولی بقیه حالیشون نیس 

نی نی سایتای عزیز لطفا برید لیزر وقتی میاید سایت انقدر پشماتون نریزه دائم در حال جمع کردن پشم و برگای شما هسم🤣
خب اون وقت فشار میاد به ماها از الان باید استرس پوشک بگیریم؟؟؟

نه عزیزم.شما وارد این تاپیکها نشو.تاپیکهایی رو بخون ک مورد علاقتون هست.

خدا جونم! به خاطر همه ی نعمتهایی که به ما دادی،هزاران مرتبه شکررر  
نه عزیزم.شما وارد این تاپیکها نشو.تاپیکهایی رو بخون ک مورد علاقتون هست.

من نمیخونم دیدی اسم تاپیک رو میاره امروز بیشتر از صد تا پیک پوشک.دیدم یه لحظه عصبی شدم 

نی نی سایتای عزیز لطفا برید لیزر وقتی میاید سایت انقدر پشماتون نریزه دائم در حال جمع کردن پشم و برگای شما هسم🤣
من نمیخونم دیدی اسم تاپیک رو میاره امروز بیشتر از صد تا پیک پوشک.دیدم یه لحظه عصبی شدم 

ان شاءالله اوضاع اقتصادی و وضع معیشت مردم بهتر بشه ک دغدغه ی ملت پوشک بچه نباشه.راستی اسم ایلیا هم قشنگه.

خدا جونم! به خاطر همه ی نعمتهایی که به ما دادی،هزاران مرتبه شکررر  
ان شاءالله اوضاع اقتصادی و وضع معیشت مردم بهتر بشه ک دغدغه ی ملت پوشک بچه نباشه.راستی اسم ایلیا هم ق ...

مرسی عزیزم.  

نی نی سایتای عزیز لطفا برید لیزر وقتی میاید سایت انقدر پشماتون نریزه دائم در حال جمع کردن پشم و برگای شما هسم🤣
بدبختای-هشتک-ندیده#   منم# 🤣😂😂😂😂


خخخخ دور از جون😂😂😂

الان کلی هشتک بی طرفدار زدی😄😄😄

شاهد تقابل دارودسته اپستین با شکمهای سیر از گوشت کودکان با پاکان عالم با زبان روزه و شکمهای گرسنه هستیم. رهبر با حدود ۹۰ سال سن و داشتن بیماری سرطان، عمرش امروز و فردایی بود، حیف بود با بیماری و در بستر رحلت کنن، رهبر عین جدش امام حسین(ع) هرگز تسلیم نشد و عین جدش شهید شد، اسمشون در تاریخ خواهد درخشید❤️ روشنفکرنماها معتقدن امر به معروف یعنی فضولی! ولی خودشون صبح تا شب در حال تلاشن که دیگران رو به کاری که از نظر اونها درسته هدایت کنن و در پی آزاد کردن نادانها هستن 👈 خدایا هزاران بار شکرت

هی که حرفشو میزنن بدتر استرس میگیره آدم

دقیقا  

نی نی سایتای عزیز لطفا برید لیزر وقتی میاید سایت انقدر پشماتون نریزه دائم در حال جمع کردن پشم و برگای شما هسم🤣
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز