2789
اعصاب دارم خودمون میدونیم گرون از صبح تا حالا صد تا تاپیک زدن 

خوب اینجا سایت مادر و نی‌نی‌هاشونه، اگه از پوشک نگن از چی حرف بزنن؟؟  از فیزیک کوانتوم حرف بزنیم؟ 

باور کن دل مشغولی مادرهاست

 
ما تازه اولیش تو راه خواهر بقیه که میخان تازه بیارن و ندارن چی

قبلا چند تا میوردن گفتن کمتر زادوولد کنین بخاطر گرونی حالا خیلی ها یکی دارن دیگه کمتر از این فکر نمیکنم بشه یعنی نصف بچه🤔

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

میگن تحریم ها از برج ۸ شروع میشه هنوز که چیزی نشده یعنی گرونتر از اینم میشن

خدا لعنت کنه 

نی نی سایتای عزیز لطفا برید لیزر وقتی میاید سایت انقدر پشماتون نریزه دائم در حال جمع کردن پشم و برگای شما هسم🤣
میزارم نمیشهفقط هشتک ابی میشه نکبت ☹️

نه شما رو نگفتم که😂😂

هشتگ رو که گذاشتی بعدش فاصله نزار یه کلمه که نوشتی بعد _ بزار ولی فاصله اصلا بین کلمات نباشه

بعد تهش که همشو نوشتی یه فاصله بزاررآبی میشه

من_آزالیا_هستم#  

 اسرار ازل را نه تو دانی و نه من                                 وین حرف معما نه تو خوانی و نه من                       هست از پس پرده گفتگوی من و تو                            چون پرده برافتد ، نه تو مانی و نه من                            📖 #ترانه_های_خیام                                              ✍🏻#صادق_هدایت

بچه ها جلو شوهراتون لو ندین که کهنه بلدین ببندینها 


پررو میشن 

بگین سخته 

بچه میسوزه و ...

البته اگه وضعتون خوبه نسبتا

در زلف چون کمندش ای دل مپیچ کانجا     سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت...
میگفتی جم کن خودتو ووووووووو 😡😡😡😡😡😡😡😡عاقایون جای خانوما بودن تحت هیچ شرایطی حاضر ب کهنه کرد ...

واقعا اونم بچه من که مرتب در حال کار تراشیدن و خراب کاریه حالا با این اوصاف بیام کهنه ام بشورم.

خواهر قشنگم پروینم کجایی مگه نگفتی تنهام نمیزاری پروانه سوخت بی پروینش بیا ناز خواهر بیا کاسه بشقاب آوردم خاله بازی کنیم بیا جر زنی نمیکنم بیا پروینم تمام کاسه ها بشقاب ها مال تو بیا با گچ لی لی کشیدم تو کوچه بیا لی لی بازی کنیم بیا موهات و ببافم آخ جان پروانه موهات ریخت جان پروانه خمیده شدی 😭😭عشقم قورمه سبزی پخته بودم برات بمیرم بمیرم بمیرم لبت بسته شد نتونستی سیر بری پیش خدا 😭خواهر عشق پروین کجایی 😭😭😭😭😭

من از ۱۱شب تا ۸ ۹ صبح تو گهواره محلی میزارمش گاهی هم کهنه که زود خیس میکنه هی باید عوض کنی و گاهی پوشاک . من بخاطر پولش نیست بیشتر بخاطر له نشدن و عفونت نکردن دخترم اینکارو میکنم

خدایا محافظ دوتا نور چشمی هام باش به خودت سپردمشون
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عطر the one by roxanne

sara210s | 10 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز