2789

https://www.ninisite.com/discussion/topic/1091146/بیاید-از-قران-حاجت-بگیریم-معجزه-ی-عصرمون-خواصه-سوره-ها-رو-براتون-میزارم?page=1
التماس دعا

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟

تاپیکتون خیلی خوبه میتونم درخواست دوستی بدم ک اگه خواستم راحت بتونم پیدا کنم تاپیکتونو؟ 

زندگي رادوباره جاري نموده اي پرشور،زيبا و روان دنياي با تو بودن در اوج هميشه هايم جان ميگيرد
تاپیکتون خیلی خوبه میتونم درخواست دوستی بدم ک اگه خواستم راحت بتونم پیدا کنم تاپیکتونو؟ 


برید تو تاپیک بزنید رو اون علامتی که بغل قلب هست اونو بزنید تاپیک میره تو ذخیره هاتون هر وقت بخواید میتونید مراجعه کنید بهش عزیزم

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

برید تو تاپیک بزنید رو اون علامتی که بغل قلب هست اونو بزنید تاپیک میره تو ذخیره هاتون هر وقت بخواید ...

ینی لایکش کنم؟ 

زندگي رادوباره جاري نموده اي پرشور،زيبا و روان دنياي با تو بودن در اوج هميشه هايم جان ميگيرد
تاپیکتون خیلی خوبه میتونم درخواست دوستی بدم ک اگه خواستم راحت بتونم پیدا کنم تاپیکتونو؟ 


دوس داشتین درخواست دوستیم میتونید بدید عزیزم

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟

عزیزم عالیه خدا خیرت بده. بهتر از این نمیشه.

واقعا قرآن معجزه ی پیامبر و تنها کتابی که هیچوقت کهنه نمیشه و باعث آرامش انسانه. ممنون دوست خوبم.

خدای مهربونم سپاسگزارم ازت❤️
عزیزم عالیه خدا خیرت بده. بهتر از این نمیشه. واقعا قرآن معجزه ی پیامبر و تنها کتابی که هیچوقت کهنه ...


خواهش میکنم التماس دعا . خودمم خیلی وقت بود سر نزده بودم یه کاربر پیام گذاشته بودن گفتم دوباره بزارمش شاید مفید بود برا کسی

براسلامتی همه ی ادم ها یک صلوات میفرستین؟؟
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز