من ۱۰ روز مونده به اسباب کشی شروع کردم به موقع تموم شد
روز اول و دوم تموم ظروف دکوری و سرویس چینی و ظروف داخل کابینت رو جمع کن و بشور (چند تا قابلمه و بشقاب و قاشق نگهداری کافیه ، معمولا تو این شرایط مهمون نمیاد)
روز سوم و چهارم ظروفی که شستی رو بسته بندی کن و یه گوشه از خونه بچین ، اگه کارتن وسایل رو نداری میتونی از سوپری ها و میوه فروشی ها کارتن بگیری فقط یادت باشه ته کارتن هارو حتما چسب پهن بزنی و روی هر کدوم از کارتن ها یه برچسب بزنی و محتویات داخلش رو بنویسی
روز پنجم رخت خواب های اضافه ، پرده ها و ملحفه هایی که احتیاج به شستشو دارن رو بشور و جمع کن
روز ششم کفش لباس های اضافه ، لوازم ارایشی و بهداشتی اضافه، کتاب های بلا استفاده، رو جمع کن و داخل کارتن بسته بندی کن
روز هفتم یخچال و فریزر رو خالی کن و اگه میتونی مواد غذایی رو بده به یکی از آشناها تا بزاره توی یخچال و یخچال و گازت رو اساسی تمیز کن و خالی کن و فقط مواد غذایی ضروری رو بزار بمونه، ظروف ادویه و سماور و ....رو جمع کن و بسته بندی کن
۳ روز آخر وقت داری تمام وسیله های اضافه رو جمع کنی
این برنامه ی اسباب کشی من بود😍
راستی یادت باشه تمام آیینه ها و میز هارو روزنامه بپیچی و گوشه های وسایل چوبی رو حتما با کارتن و چسب خوب بپوشون تا آسیب نبینن