2777
2789
عنوان

اسباب کشی😢

| مشاهده متن کامل بحث + 1696 بازدید | 22 پست
خونه که ندداریم باز هم باید اجاره کنیم

من ۱۰ روز مونده به اسباب کشی شروع کردم به موقع تموم شد 

روز اول و دوم تموم ظروف دکوری و سرویس چینی و ظروف داخل کابینت رو جمع کن و بشور (چند تا قابلمه و بشقاب و قاشق نگهداری کافیه ، معمولا تو این شرایط مهمون نمیاد)


روز سوم و چهارم ظروفی که شستی رو بسته بندی کن و یه گوشه از خونه بچین ، اگه کارتن وسایل رو نداری میتونی از سوپری ها و میوه فروشی ها کارتن بگیری فقط یادت باشه ته کارتن هارو حتما چسب پهن بزنی و روی هر کدوم از کارتن ها یه برچسب بزنی و محتویات داخلش رو بنویسی


روز پنجم رخت خواب های اضافه ، پرده ها و ملحفه هایی که احتیاج به شستشو دارن رو بشور و جمع کن 


روز ششم کفش لباس های اضافه ، لوازم ارایشی و بهداشتی اضافه، کتاب های بلا استفاده، رو جمع کن و داخل کارتن بسته بندی کن

روز هفتم یخچال و فریزر رو خالی کن و اگه میتونی مواد غذایی رو بده به یکی از آشناها تا بزاره توی یخچال و یخچال و گازت رو اساسی تمیز کن و خالی کن و فقط مواد غذایی ضروری رو بزار بمونه، ظروف ادویه و سماور و .‌‌‌...رو جمع کن و بسته بندی کن 

۳ روز آخر وقت داری تمام وسیله های اضافه رو جمع کنی 

این برنامه ی اسباب کشی من بود😍

راستی یادت باشه تمام آیینه ها و میز هارو روزنامه بپیچی و گوشه های وسایل چوبی رو حتما با کارتن و چسب خوب بپوشون تا آسیب نبینن




من ۱۰ روز مونده به اسباب کشی شروع کردم به موقع تموم شد  روز اول و دوم تموم ظروف دکوری و سرویس ...

هزینه حمل و نقلتون چقدر شد عزیزم ؟

فقط 6 هفته و 5 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

liianna
عضویت: 1397/10/07
تعداد پست: 1

سلام دوستان من ماه قبل اسباب کشی داشتم خواستم تجربه مو بهتون انتقال بدم من جهیزیه م نو نو بود  و با این شوک بازار هر تیکه ش کلی گرون شده بود خلاصه خیلییی نگران بودم بعد شنیده بودم ظریف بار. بهترین بار بری تهرانه همسرم دو سه بارتماس گرفتن هر بار کلی با اپراتور صحبت که اقا ما حساسیم و بهترین تیمتونو بفرستین ما هزینه شم میدیم اونام فقط چرب زبونی که خیالتون راحت و ما نامبر وان هستیم کارگرای ما اموزش دیده هستن و تیم وی ای پی میفرستیم! روز اسباب کشی. دیدم عه سه تا پسر خیلییی ضعیف و لاغر اومدن بدن لباس فرم...من اصلا ترسیدم ازشونم پرسیدیم دوره دیدین گفتن نه...اشناهای راننده بودن به گفته خودشون... خلاصه تق و توق همه چیو به در و دیوار زدن... با اینکه من هزارلا مبل و وسایلمو پیچونده بودم با فوم و پلاستیک حباب دار هم پایه مبلم ترک خورد هم پایه کاناپه م خراش پیدا کرد هم لباسشوییمو ضربه زده ن یکم تو رفت و زشت شد...نگم از کارگر فنی شون...خدا ازش نگذره...در سایدمو باز کرد کوبوندش به کابینت رفت تو...ما زنگ زدیم کارشناسشون اومد عکسم گرفت که مثلا خسارت بدن و رفت گفت پیگیری میشه بعد با زرنگی میخواستن از ما امضای رضایت بگیرن همون مدقع...این فنیه با یه دریل قراضه اومده بود چوب پرده هامو همه رو لق نصب کرد و همش میگفت دیوار خرابه😑دیشب کتیبه پردم باز شد از سقف یک طرفش همین الان نصاب پرده تو خونه س داره بدون سر و صدا محکم کتیبه رو نصب میکنه...الان استرس دارم لوسترا هم بیفتن😢هم ضربه زد به یخچالم هم بد نصب کرد 450 تومنم با ننه من قریبم گرفت ای کاش دلم نمیسوخت براش ...خلاصه موقع تسویه حساب شد ما میخواستیم تا تکیلف خسارت روشن نشده تسویه نکنیم که زدن به غربتی بازی و بدبختی گفتن به خدا شرکت همه پولو از ما میگیره چیزی گیر ما نمیاد ما فقیریم ما بیچاره ایم اگه از ما شکایت کنید ما از نون خوردن میفتیم شرکت همه خاوراش بیمه نیس حتی 75 درصد پولو برمیداره شرکت...من م ساده دلم سوخت به همسرم گفتم تسویه کن گناه دارن هرجی باشه کارگرن بعدا از طرف شرکت پیگیری میکنیم و 2 میلیون تومن گرفتن که واقعا حرومشون باشه...بعد شرکت اولش گفت نه اونا دروغ گفتن و پول خوبیگیرشون میادو...هی پرونده تون دست مدیر عامل و اینا...تا جایی که دیگه جواب تلفن ندادن ...چیزی که خیلی باعث میشه بیشتر ازشون متنفر بشم چون دیدن ما مذهبی هستیم من حجاب دارم فقط قسم به قران و دین پیغمبر!😷هی میگفتن خواهر به اونواینه و قرانی که اوردی تو خونه ما ضربه نزدیم !فک کنم عمه م صربه زده بود!اون تاسیسات که ساید 30 تومنی منو غر کرد هی میگفت خواهر من پولو رو قران میذارم بردار😷راستی قیمتای بسته بندیشون...چسبی که تو بازار نهایت 7 تومنه میدادن 12 تومن...سلفونی که ما خریدیم 50 تومن صد و خورده میدادن...فرداش من هنوز وسایل که ظرف و ظروف بود اکثرا داشتم با یه عالمه ترس زنگ زدم این دفعه اطلس بار خدا خیرشون بده نذاشتن اب تو دلم تکون بخوره چینی کریستالامو با مهارت تمام اوردن بالا و از اهل تسنن بودن خیلی پاکدست و ادم حسابی بودن و هیجی از خورده ریزام گم نشد...درصورتی که مدیر ساختمون قبلی میگفت باربری ها خیلی ام میپیچونن از وسایل ادم..خیلی از اطلس بار راضی بودم. هم نیروهاش قوی و حرفه ای هم تعرفه کمتر از ظریف بار... بهشون از جون و دل هم انعام حسابی دادیم ...همه اینا رو نوشتم عین حقیقت بود چون کتیبه پرده م افتاد دیشب دوباره اعصابم خورد شد و گفتم بیام اینجا شاید تجربه م به درد کسی بخوره و مثل من نقره داغ نشه راستی ظریف بار پیج اینستاشونم کامنتا رو بستن خودتون برید چک کنید.ببخشید طولانی شد واقعا ناراحتم خیلی بد بودن و از ما سو استفاده کردن...امیدوارم اسباب کشی عالی داشته باشید 🌸

من امروزچیدمانم تموم شدوای خداصبرت بده مهم اینه میری خونه خودت



پیشنهاد من استفاده از خدمات باربری جابه جا بار بهترین اتوبار تهران هستش
شماره تماسشون 02188372002


ضحی هستم و عاشق اسمم و نور!  

من به شما تجربه اسباب کشی آسون و راحت رو با ایزی پک پیشنهاد می کنم.


به سایت ایزی پک سر بزنید و درمورد اینکه چطور اسباب کشی کنید حتما اطلاعات کسب کنید : https://easypackco.ir/

با کارشناسای ایزی پک هم میتونید همین الان زنگ بزنید : 22730100 - 22730200 - 88709102 و 88709136

راه چاره ایزی پک هستش !؟ اصلا شاید بگید چرا ؟؟؟

سلام ما برای اسباب کشی آسان و بدون دغدغه در این روزهای سخت و پرمشغله به شما شرکت ایزی پک https://easypackco.ir  را پیشنهاد می کنیم. 

در این لینک شما می توانید در مورد خدمات اسباب کشی آسان ما و روش های آن آشنا شوید و در صورت لزوم می توانید با شماره های تماسی که در سایت برای شما قرار گرفته است با کارشناسان ما در زمینه خدمات بسته بندی و اسباب کشی و جابه جایی اسباب و اثاثیه منزل تماس بگیرید و در این مورد راهنمایی های اسباب کشی حرفه ای و آسان را دریافت کنید : https://easypackco.ir/easy-to-move/


برای تماس با ایزی پک می تونید از شماره های زیر استفاده کنید :‌ 

- 22730200

- 22730100

- 88709102

جم و جور کردن وسایلتون برای ما اصلا کاری نداره. از فروشگاهمونم میتونید برای خرید اسباب و لوازم جانبی ای که بتونه توی امنیت جابه جایی وسایل با ارزشتون کم کنه می تونید دیدن کنید : https://easypackco.ir/shop

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792