2777
2789
عنوان

جاری جونم

| مشاهده متن کامل بحث + 1111 بازدید | 36 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فاصله سنی من و جاریم ۴ یا ۵ ساله ولی سایه مو با هفت تیر میزنه. از وقتی عروسی کردیم کلا با مادر شوهرم در حال جنگ و دعوا هس که سمیرا رو بیشتر از من دوست دارین. چند وقت پیش برادر شوهرم که مجرده با مادرش قهر کرد یک ماه خونه ما بود. یه روز مادر شوهرم یه بسته گوشت چرخ کرده داد بهم گفت برای بچه شامی درست کن من درست کنم اون نخوره از گلوم پایین نمیره. چنان دعوایی راه انداخت که شما به سمیرا گوشت چرخ کرده دادین به من ندادین.درحالی که شوهر اون پولدار تره و حسابی براش خرج میکنه.ولی چشم دیدن منو نداره.

خدایا ثمره عشقم رو در پناه خودت حفظ کن😍😍😍

من و جاريم همسن هستيم

ولي همسرامون با هم ١٤سال اختلاف سني دارند

رابطه من و جاري از رابطه دوتا داداش بهتره

  

البته اختلاف و دلخوري ندارند فقط زياد مچ نيستند با هم

من معلم هستم، درد فهمیدن و فهماندن و مفهوم شدن همگی مال من است. 

جاری بزرگم یازده سال ازم بزرگتره،اصلاهم اخلاق نداره،سال تا سال هم کاری باهاش ندارم،

جاری کوچیکم دوسال ازم بزرگتره،خیلی هم خوب وبا اخلاق ومهربونه،خیلی پیش هم حرف میزنیم ودرد ودل میکنیم،بدی ندیدم ازش الان که شیش ساله جاری شدیم ،خداحفظش کنه برا بچه هاش وشوهرش،ادم که با ادم دشمنی نداره،خوبی همو میخوان همه،من که دیدم جاری بزرگم گنده دماغه وهمه رو از بالا میبینه،نخواستم مقل اون باشم وبا جاری کوچیکه از همون اول دوستانه برخورد کردم که خداروشکر دختر خوب وفهمیده ایی هم بود.

(  تیکر یک سالگی پسرمه  )

یه جاری دارم ازم ۵ سال بزرگه باهم دوست بودیم ولی خدا لعنت کنه اون خواهر شوهروکه  دعوا را انداخت  دونا داداش به رو ی هم وایستادن  خیلی باهم حرف میزدیم اونا همش فک میکردن از اونا حرف میزنیم فعلا که رابطه نداریم

با کوچیکتر از خودمم که همسنیم  فعلا نامزده با اونم صمیمی هستیم پیش اونا معلوم نمیکنیم که باز  رابطه مونو  بهم نزنن

خداجونم دلم برای نی نی نداشتم تنگه😢😭😭😭 خودت بهمون رحم کن و برامون معجزه کن من بهت ایمان دارم خدای خوبم منتظرم بیشتراز این نذار انتظار بکشیم خیلی دوست دارممم😍😘😙😗
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792