2789
عنوان

چی کار کنم؟

| مشاهده متن کامل بحث + 163 بازدید | 18 پست
استارتر بيست سالشه خواهر زادش سه سال

ببخشید ک من با دقت متن رو نخوندم سن دوطرف ندیدم  

خب مقصر حتما خاله محترمه دیگه من ک ناراحت مبشم کسی با پسرم بلند حرف بزنه خودم بلدم تربیتش کنم نیاز ب دخالت اطرافیان نیست چ برسه ب این کارا

ولی خب نمیشه ی طرفه ب قاضی رفت شاید خواهرزادشم اتیش پارس زیادی

 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.
ببخشید ک من با دقت متن رو نخوندم سن دوطرف ندیدم     خب مقصر حتما خاله محترمه دیگه من ک نا ...

شما که خواهر زادمو نمیشناسی تا میام از خونه خواهرم یه چیزی بخورم میگه نخور اصلا نمیذاره من چیزی بخورم همش هم شیطونی میکنه و داد میزنه

تنهاباش ، ولی تو نیمکت ذخیره زندگی کسی نباش.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

شما که خواهر زادمو نمیشناسی تا میام از خونه خواهرم یه چیزی بخورم میگه نخور اصلا نمیذاره من چیزی بخور ...

گفتم ک عزیزم نمیشه قضاوت کرد اون فسقلیم مقصره حتما

 مادر از مرگ نمیترسد...تنها نگرانی یک مادر این است که فرزندش را در دنیایی تنها بگذارد که هیچکس مانند او دوستش نخواهد داشت.

خواهر منم دیروز لباس دخترمو کشید اونم افتاد گریه کرد یه نگاه خطرناک کردمش  

خستم   مثله عمه ای که 15  تا برادرزاده داره  تصمیم گرفتم از این به بعد با مشکلاتم بیرانوند گونه رفتار کنم مثلا برم بالا سر افسردگی بگم چطططوری افسردگیی؟
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792