2777
2789

به درک که رابطه ی شوهرت و خانواده بهم بخوره بچه توسقط کنی که جلوی ناراحتی خانواده ی شوهرت رو بگیری یکم منطقی باش عزیزم به شوهرت غیر مستقیم بگو  نمی دونم چرا این ماه پریود نشدم حالم به جوری یواش یواش آمادش کن شوهرت رو بعدم شوهرت خودش مقصره که پیشگیری نداشت اصلا شاید خوشحال هم شد توکل کن به خدا

حرف مادرشوهرم همینه

عزیز دلم دو تا خیلی هم نرماله . 

بعدشم حتی اگه بدم باشه. هدیه خداست . 

شما هم با مادرشوهرت کار نداشته باش اونی که میخواد خرج بچه کنه شوهرتونه که راضیه 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به درک که رابطه ی شوهرت و خانواده بهم بخوره بچه توسقط کنی که جلوی ناراحتی خانواده ی شوهرت رو بگیری ی ...

عزیزم از خداش صبح تا شب مگه کاش بادار باشی من نی نی مخوام   

ولی من هرچی پولدار دورو برم میبینم یه بچه دارن    نهایتا دوتا

قبلا اینجور بود اما الان کم کم داره تغییر میکنه من سه تا خیلی دیدم تو کسایی که وضعشون خوبه

البته من مستاجرم اما بشدت در مورد روزی معتقدم خدا میرسونه 

من کامل میفهمم چی میگی خدا هدایتشون کنه

هرشب مگه حواستون باشه که بند به اب ندین  داشت مگفت چند روز در هفته نزدیکی دارین مگم برای چی مخوای بفمید مگم باید حسابتون دستم باشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز