2777
2789
عنوان

روش جلوگیری

| مشاهده متن کامل بحث + 288 بازدید | 27 پست

به نام خدا.


من ۱۴ ساله مزدوج شدم .۳ سال باردار نشدم تنبلی داشتم.

بهد دخترم بدنیا اومد.

از اونجایی که فکر کردم نابارورم جلوگیری ندلشتم ۲ سال بعدش پسرم بدنیا اومد.

بعدش ایودی گذاشتم ۶ ساله.

درش اوردم ۶ ماه استراحتم .باردار شدم 😁

الانم بچم ا سالشه

خوب چیکار کنم روش هورمونی نمیتونم داشته باشم.

ماه دیگه دوباره ایودی میذارم😁

خدایا میشه امام زمان زودتر بیاد .ممنون😍😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میگن پشت سر هم قرص نخورین مثلا اگه ی مدت قرص بخوری یهو ول کنی برای بارداری احتمال دوقلو شدن بچه هس

  فرق قرصهارو  گفتم یاسمین  اصلا شناختی ندارم  روش



بله منم  شنیدم بدن  نباید به  ی روش  عادت داد تنبل هم میشه

۴سال ازدواج کردم .ی یال اول قرص خوردم بعد قط کردم باردار شدم .بعد تولد پسرمم باز قرص شروع کردم هر ب ۹ماهی ی دو ماه ی ماه استراحتم.ستلی یکی دو بارم سنو میشم و سالی نست پاپ اسمیر میدم

زمستانی سرد کلاغ غذا نداشت.گوشت بدن خود را میکند و به جوجه ها میداد.زمستان تمام شد و کلاغ مرد و جوجه ها نجات پیدا کردند و گفتند خوب شد مرد خسته شدیم از این غذای تکراری.
من ۶ ماه قرص ۶ماه کان دوم قرصم ال دی و اچ دی نه ها پر عوارضه و اشغاله دیان یا یاسمین میخورم عالی

کان دوم مطمئنه؟من قرص نمیتونم بخورم.همیشه کاندوم استفاده کردن اشکالی ایجاد نمیکنه؟

کان دوم مطمئنه؟من قرص نمیتونم بخورم.همیشه کاندوم استفاده کردن اشکالی ایجاد نمیکنه؟

کان دوم مطمئن هست ولی خب بنظر من باید یچیزی باشه واسه تاخیری 

  دوست داشتن را نمی نویسند ثابت می کنند .  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز