2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برمیام ولی اینطوری تا آخر عمر کش مکش هست بینمون که بیان بچه رو بببرن و...

بازم خودت شرایطو بسنج... البته بهتره با یه مشاور درست حسابی صحبت کنی

ولی پدربزرگ مادربزرگ هرچقدم خوب و مهربون باشن باز من میگم بچه با مادرش راحت تره و هیچ منتی رو سرش نیست 

بیکاری.

 این دلیل نمیشه

دادگاه ب خاطر این مساله بچه رو ب شما نمیده

چون بیکاری مشکلی نیست که بشه گفت دائمی و غیر قابل جبران باشه.

برای حضانت باید دنبال دلایل محکمه پسندتری باشی

خدایا میشه بغلم کنی.بگی آروم باش تا منو داری غصه چیزی  رو نخور
ببرن پسش نیارن.به بهانه ی بچه خودمم بکشونن 

عزیرم وقتی شما قانونی حضانت بچه رو بگیری 

ببرن پس نیارن حکم کودک دزدی داره 

این طوری هم نیست که فکر میکنی

خدایا میشه بغلم کنی.بگی آروم باش تا منو داری غصه چیزی  رو نخور
بچه که تا هفت سال مال خودمه

بله تو پیام اول گفتم تا ۷ سال پیش شماست اما همون ۷ سال هم حضانت ش با پدره

فقط با شما زندگی میکنه اما سایر حقوق قانونی ش با پدره همون موقع 

خدایا میشه بغلم کنی.بگی آروم باش تا منو داری غصه چیزی  رو نخور

[QUOTE=64460915]۲۴. هم سنیم با شوهرم[/QUOTE


عزیرم ناراحت نشو ازم اما کاملا مشخصه خودت هم هدفی نداری.

اصلا نمیدونی چی میخوای


اولا که بخاطر بیکاری حضانت رو ب شما نمیدن

دوما حالا ب فرض حضانت میخوای بگیری

فکر کن تو برای لچه ت چکار میکنی که اونا نمیتونن انجام بدن

بعد اینکه اونا برای بچه چه کارهایی میکنن که تو نمیتونی و شک میکنی شاید با اونا خوشبخت تر باشه

خدایا میشه بغلم کنی.بگی آروم باش تا منو داری غصه چیزی  رو نخور
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز