[QUOTE=64460915]۲۴. هم سنیم با شوهرم[/QUOTE
عزیرم ناراحت نشو ازم اما کاملا مشخصه خودت هم هدفی نداری.
اصلا نمیدونی چی میخوای
اولا که بخاطر بیکاری حضانت رو ب شما نمیدن
دوما حالا ب فرض حضانت میخوای بگیری
فکر کن تو برای لچه ت چکار میکنی که اونا نمیتونن انجام بدن
بعد اینکه اونا برای بچه چه کارهایی میکنن که تو نمیتونی و شک میکنی شاید با اونا خوشبخت تر باشه