2777
2789
عنوان

گیگوز

| مشاهده متن کامل بحث + 17193 بازدید | 64 پست
چن وقته میدین؟وزنش تغییر کرده؟

وزنش و قدش تو نمودار سبزه عالیه بچه من چنروز دیگه پنج ماهه میشه ی

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نان یبوست برا نی نی من نداشت اما بد میخورد.سوپرامیل عالیه.خود پودرشم خیلی خوشمزس

ای شیطون ناحنک؟

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
نان یبوست برا نی نی من نداشت اما بد میخورد.سوپرامیل عالیه.خود پودرشم خیلی خوشمزس

پشت سر هم میخورد یبویت میشد اکثرا اینطور میشن بچه ها

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
یه ماه آپتامیل خورد زیاد وزن نگرفت خداکنه با این وزن بگیره

میگیره چون به نسبت بقیه چرب تره هر چند ساعت شیر میدی چقدر؟

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
میگیره چون به نسبت بقیه چرب تره هر چند ساعت شیر میدی چقدر؟

خداکنه...دخترم از وقتی سینمو کلا ول کرد,بد شیر میخوره...به زوووور هر سه ساعت...تازه شبا تا صبح میخوابه و هیج جوره حریفش نیستم...

هر چن ساعت چن پیمانه میخوره؟

همسرم و دخترم زندگیمن  خدایا مرسی از لطفت  

بچه ها خواهر من اپتامیل میده البته کمکی یعنی شیر خودشم میده ولی بچش یبوست گرفته یعنی برا شیره ؟؟، چه شیری رو پیشنهاد میکنید اخه زیاد وزن نمیگیره

😍آه باران باران    شیشه پنجره را باران شست    از دل من اما چه کسی یاد تو را خواهد شست؟؟😍
خداکنه...دخترم از وقتی سینمو کلا ول کرد,بد شیر میخوره...به زوووور هر سه ساعت...تازه شبا تا صبح میخوا ...

هر دوساعت و نیم  سه پیمانه 

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش

مطمئنی بچه ت سیر میشه؟رفلاکس نداره

ديوانه و دلبسته ي اقبال خودت باشسرگرم خودت عاشق احوال خودت باشيک لحظه نخور حسرت آن را که نداريراضي به همين چند قلم مال خودت باشدنبال کسي باش که دنبال تو باشداينگونه اگر نيست به دنبال خودت باشپرواز قشنگ است ولي بي غم و منتمنت نکش از غير و پر و بال خودت باشصد سال اگر زنده بماني گذرانيپس شاکر هر لحظه وهر سال خودت باش
بچه ها خواهر من اپتامیل میده البته کمکی یعنی شیر خودشم میده ولی بچش یبوست گرفته یعنی برا شیره ؟؟، چه ...

آره احتمالا...هی باید شیر عوض کنه ببینه کدوم بهش میسازه

همسرم و دخترم زندگیمن  خدایا مرسی از لطفت  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز