2777
2789
عنوان

حق با کیه؟

| مشاهده متن کامل بحث + 340 بازدید | 42 پست

بنظرتون وقتی یک اتفاقی توی فامیل میفته چجوری باید بقیه خبردار بشن؟

مثلا یکی از اقوام نزدیک مثل عمه ،دخترش یا پسرش نامزد کرده(بدون جشن و مراسم) و شما بعد چندهفته که میبینیدشون خبردار میشید و اونا از شما گله دارن که چرا تبریک نگفتید!

یا مثلا اقوام نزدیک هروقت قرار میذارن اخر هفته برن باغ یا بیرون شهر،و دهن به دهن این خبرو به هم میرسونن و شمایی که یک هفته ده روزه هیچکدومشونو ندیدی باخبر نمیشی و بعدا گله میشه که تو توی جمعای ما نیستی؟!

یا پدربزرگت فردای همون روزی که تو خونشون بودی حالش بد بشه و بره بیمارستان و تا هفته بعد که میری خونشون از بیماری و بستری بودن پدربزرگت خبردار نباشی و هیچکی بهت خبر نده و ازت گله داشته باشن که چرا سر نزدی؟!!


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

مادربزرگ و پدربزرگ که نداریم

من  تمام عمه دایی عمو و خاله هام خارج از کشور هستن

فامیل های همسرم هم که شهرستانن

فامیل های دیگه رو هم تو عروسی یا عزا میبینم

وجرنه معاشرت ندارم با کسی

بر ما گذشت نیک و بد                اما تو روزگار فکری به حال خویش کن ،                                       این روزگار نیست... 
اونا اعضای درجه یک خانواده ان😀😀

اونا اعضای درجه یکه درجه یکان.😅

در قیامت گنهکاران گویند"افسوس بر من از کوتاهی هایی که در اطاعت فرمان خدا کردم و از مسخره کنندگان آیات او بودم"(سوره زمر آیه۵۶) سبقت از سایه ها به بیشتر دویدن نیست، به سوی نور که باشی سایه ها در پس تواند الله نورالسماوات والارض
گله ای نمیکنن ازتون؟

نه.چون مامان من شاغل بود از همون اول بخاطر همین ملاحظه میکردن کم کم شد عادت فامیلی

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       
خداروشکر که درک میکردن شرایطتون رو

مجبور بودن.کم کم بقیه متوجه شدن که رفتو آمد زیادی نشونه عشق نیست.😗

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       
واااای     اینا دقیقا معتقدن تنها نشونه عشق رفت و امد زیااااااااااده    

یه دفعه کمش نکن.یواش یواش بگو کار داریم یا فلان جا میخوایم بریم.اولش حرف میزنن سخته اما براشون جا می افته😗

به قومی گرفتار شده ایم که فکر میکنند خداوند جز آنها کس دیگری را هدایت نکرده است. 😏😉                    ابن سینا       
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز