2777
2789
عنوان

خواب بد

118 بازدید | 19 پست

من یک مشکل بزرگ دارم . دوس دارم به خاطر پوستم به پشت بخوابم و پهلو نخوابم . اما بعد از چند دقیقه به پشت خوابیدن انگار دارم خفه میشم . دیگه از خوابیدن بدم میاد چون حتی تو خواب هم تو این فکرم ایا به پستم یا پهلو . کسی راه حلی داره ؟

عزیزم الان مشکلت چیه

هردو عالم فدای پدرومادرم.خیلی دلتنگتون هستم.چرا منو تنها گذاشتین.من الان نیاز به بودن در کنارتون دارم.حالا که قرار بود منو تنها بزارین چرا تصمیم گرفتین که من رو بوجود بیارین،منو وارد دنیایی کردین که بعد ازشما تنها باشم.غم نبودنتون روی دلم سنگینی میکنه.خیلی دوستون دارم.همیشه بیادتون هستم حتی با یه صلوات

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

پس اگه اینطوریه تو طول روز که باید بیشتر خراب شه جاذبه زمین و .... 

عزیزم مادرم اصلا گردنش چروک نداره من بدبخت ر گردنم تو این سن شده چروک .خیلی بدم میاد . دقیقا رو دکلته و گردنه . دکترا هم میگن درمان نداره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز